Όποιος φοβάται, να πάει σπίτι του
Η συμμετοχή στην πολιτική, στη δημόσια ζωή και ιδιαίτερα στην ανάληψη κυβερνητικών θέσεων, χρειάζεται πάνω από όλα εντιμότητα, αίσθημα ευθύνης και αποφασιστικότητα.
Δεν γίνεται να κάθεσαι στην ηλεκτρική καρέκλα του υπουργού ή του ανώτερου κρατικού παράγοντα και να φοβάσαι να πάρεις μία απόφαση, γιατί η αντιπολίτευση μπορεί να την χαρακτηρίσει ύποπτη ή επιζήμια για το εθνικό συμφέρον.
Τρία «φιλέτα» προς πώληση έχει μπροστά της η κυβέρνηση για να βάλει πέντε δεκάρες στα δημόσια ταμεία και να μας βγάλει από τη μέγγενη αυτών των τριών ανθελλήνων της τρόικα, που πάνε και έρχονται κάθε φορά για να ζητήσουν και κάτι περισσότερο, σκοτώνοντας έτσι τη ζωή μας.
Φοβήθηκαν να προχωρήσουν στην πώληση της έκτασης του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, που έχει γίνει μία πολύφερνη νύφη για αραβικά και ασιατικά κεφάλαια, επιχειρήσεις και επενδυτικές ομάδες. Τρόμαξαν από την αντίδραση (αν είναι δυνατόν) του δημάρχου Ελληνικού, που θέλει να γίνει σε αυτόν τον χώρο του παλιού αεροδρομίου ένα μητροπολιτικό πάρκο.
Ο ορυκτός μας πλούτος (πετρέλαιο και φυσικό αέριο), ενώ υπάρχει ήδη «αρραβώνας» με δύο πετρελαϊκές εταιρείες για να ξεκινήσουν την εξόρυξη σε Πατραϊκό Κόλπο, Κατάκολο και Ιωάννινα, το θέμα θα το φέρουν λέει τώρα στη βουλή για να συζητηθεί και μετά να μπει σε ψηφοφορία. Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.
Και τώρα ήρθαν οι Κινέζοι και ζητάνε να πάρουν το πλειοψηφικό πακέτο του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος για να το κάνουν τη δική τους πύλη προς την Ευρώπη. Είναι μία τρομακτική ευκαιρία η Ελλάδα να γίνει πραγματικά ο πιο σημαντικός κόμβος και κρίκος που θα ενώσει την Ασία με την Ευρώπη. Που τα προϊόντα της αχανούς Κίνας, που εξελίσσεται σε πρώτη οικονομική δύναμη στον κόσμο, θα περνάνε από το αεροδρόμιο το δικό μας για να φτάσουν στις ευρωπαϊκές χώρες και αργότερα στην αμερικανική ήπειρο. Με τη μελέτη τους, που καταρτίζουν εδώ και τρία χρόνια οι Κινέζοι, πιστεύουν ότι αν αναλάβουν το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, κάθε χρόνο αντί για τα 12 εκατ. επιβατών που περνάνε τώρα σας επιβάτες, ο αριθμός αυτός θα εκτοξευθεί στα 50 εκατ. επιβατών ετησίως.
Αλλά και στην περίπτωση αυτή, οι δικοί μας φοβισμένοι και μουδιασμένοι εν όψει και των εκλογών του Μαΐου, δεν παίρνουν καμία πρωτοβουλία να προχωρήσουν αυτή την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα για την Ελλάδα κινέζικη πρόταση.
Ίσως φοβούνται μην αντιδράσει ο Πάντζας ή ο Χαϊκάλης στη βουλή. Αλλά όποιος φοβάται τον Πάντζα δεν κάθεται στην υπουργική καρέκλα. Πάει σπίτι του και την αφήνει σε κάποιο πιο τολμηρό.