Όταν η δημοσκοπική ένδεια οδηγεί σε επικοινωνιακούς τυχοδιωκτισμούς…
Του Μάρκου Μουζάκη
Τι αλλοπρόσαλλο επικοινωνιακό σόου ήταν αυτό του αρχηγού Βενιζέλου με τον ΦΠΑ στην εστίαση;
Και πόσο χαχόλους μας περνά, για να πιστεύει πως θα «τσιμπήσουμε» στα επικοινωνιακά του πυροτεχνήματα, τα οποία λιγωμένα αναπαράγουν τα παπαγαλάκια του, θα ξεχάσουμε τις ευθύνες του για τη σημερινή κατάντια και θα τον… επικροτήσουμε για τις φιλολαϊκές του ανησυχίες;
Κι άλλωστε δεν ήρθε ακόμα η Μεγάλη Τρίτη, της κλαίουσας συγγνώμης της «περιπεσούσας»!
Δηλαδή τι επικοινωνιακοί σαλτιμπαγκισμοί ήσαν όλα αυτά που παρακολουθήσαμε σε περίπου… απευθείας σύνδεση;
Κατ’ αρχή, αν ο Βενιζέλος πιστεύει ότι επέστη η ώρα για να ψηφιστεί η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση απ’ το 23 στο 13%, τότε γιατί δεν έδινε εντολή (ή οδηγία ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε) στον έρμο το Σαχινίδη να το θέσει το ζήτημα στη σύσκεψη με τον Στουρνάρα και τους υπόλοιπους συνεταίρους;
Γιατί έπρεπε να παίξει το σόου του… τηλεφωνήματος διαρκούσης της σύσκεψης;
Τι κολπάκια είναι όλα τούτα;
Και μάλιστα μόλις έκαμε το… επαναστατικό τηλεφώνημα έσπευσε μέσω συνεργάτη του να ενημερώσει κάποιους δημοσιογράφους, για να δημιουργήσει… alert;
Τόσο φτηνά παιχνιδάκια πια;
Επίσης, δεν ήξερε ο Βενιζέλος πως η τρόικα και η κυβέρνηση είχαν συμφωνήσει ότι το θέμα αυτό θα (ξανα)συζητηθεί τον Ιούνη;
Και αφού το ξέρει, τότε προς τι η επαναστατική γυμναστική;
Τις απαντήσεις αναζητήστε τις στις έρμες τις αμείλικτες δημοσκοπήσεις!
Γνωρίζουμε καλά, ότι κάθε που το επιτελείο του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ λαμβάνει τα αποτελέσματα κάποιας έρευνας, πέφτει θρήνος και κοπετός!
Και σας έχουμε ενημερώσει, πως το ΠΑΣΟΚ επί Βενιζέλου κατάφερε το ακατόρθωτο:
- Ούτε μετά από ένα συνέδριο να μην μπορεί να αυξήσει στοιχειωδώς τη συσπείρωσή του και να ανακάμψει έστω στοιχειωδώς δημοσκοπικά!
Η μαύρη αλήθεια είναι, ότι αυτή τη στιγμή το ΠΑΣΟΚ δημοσκοπικά κινείται πολύ κοντά στους Ανεξάρτητους Έλληνες, αρκετά κάτω απ’ τη Χρυσή Αυγή.
Μάλιστα σε ορισμένες έρευνες το κόμμα του Π. Καμμένου είναι μπροστά απ’ τα ποσοστά του κόμματος Βενιζέλου!
Ο δημοσκοπικός επομένως πανικός οδηγεί σε επικοινωνιακά φτηνά κόλπα.
Οδηγεί αναγκαστικά;
Ε, άμα λειτουργείς όπως ο Βενιζέλος (αντάμα με το επιτελείο που έχεις διορίσει)…
Τότε και πιρουέτες θα κάνεις και ανασχηματισμό θα εκβιάζεις και θα έχεις αυταπάτες ότι απευθύνεσαι σε Λωτοφάγους!