Η διαπλοκή απαιτεί «delete» στις κακές ειδήσεις για την κυβέρνηση
Πολιτικοί, επικοινωνιακοί, οικονομικοί, μιντιακοί παράγοντες του συστήματος έχουν προκλητικότατα επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για να υπάρχει μέχρι την κάλπη ένα ευνοϊκό για Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ κλίμα, με πλασάρισμα μόνο καλών ειδήσεων, ώστε να τονωθούν τα ποσοστά των συγκυβερνώντων κομμάτων.
Και μάλιστα σε αυτή την επιχείρηση πρωταγωνιστούν ΜΜΕ (έντυπα και ηλεκτρονικά) τα οποία δεν ανήκουν παραδοσιακά στη Ν.Δ. αλλά στο λεγόμενο χώρο της «κεντροαριστεράς» (ο Θεός να την κάνει…)!
Για παράδειγμα, την υπερπροβολή του συμψηφισμού του ΦΠΑ σε συνδυασμό με το καθοδηγούμενο πείραμα της εξόδου της Ελλάδας στις αγορές δεν τα «πουλάνε» επικοινωνιακά τα παραδοσιακά προσκείμενα στη Ν.Δ. Μέσα (τα οποία εδώ που τα λέμε έχουν πλέον κι ελάχιστη παρεμβατικότητα…), αλλά εφημερίδες και κανάλια που μόνο φιλικά προς τη γαλάζια παράταξη δεν ήσαν και μάλιστα είχαν εχθρική στάση απέναντι στον Κ. Καραμανλή σε όλη τη διάρκεια της πρωθυπουργικής θητείας του.
Αυτά τα Μέσα περίπου… σήκωσαν σημαίες θριάμβου και βγήκαν με ντουντούκες για να πανηγυρίσουν!
Αντίθετα έθαψαν το σοβαρότατο θέμα των σχέσεων της Ν.Δ. με τη Χρυσή Αυγή, το έθαψαν κυριολεκτικά, μετά και την διαπίστωση πως το θέμα αυτό προξένησε μεγάλη φθορά στην κυβέρνηση και την «κατέβασε» δημοσκοπικά.
Ε, δεν είναι (ούλοι αυτοί) για… πειράματα αδέσμευτης δημοσιογραφίας λίγες βδομάδες προτού στηθούν οι κάλπες, άλλωστε ο σκοπός αγιάζει τα «Μέσα»!
Κι έτσι θα το πάνε, αδέρφια, ως τις 25 Μάη, μην έχετε την ελάχιστη αμφιβολία.
Θα απολαύσουμε σκηνές απείρου κάλλους… ανεξαρτησίας, αξιοπιστίας, εγκυρότητας!
Καθώς και «δημοσκοπήσεις» σε αυτό το μήκος κύματος…
Διαβάστε επίσης:
Αγορές, ΕΣΠΑ και Μέρκελ στην επικοινωνιακή φαρέτρα της κυβέρνησης