Ποιά επιχείρηση προωθεί καύσιμο αυτοκινήτου 4 φορές φθηνότερο;
Η αλήθεια είναι το πρόγραμμα αυτό είχε σχεδιαστεί με πολύ μεγαλύτερες φιλοδοξίες από τον τότε πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΠΑ κ. Μάκη Παπαγεωργίου (σήμερα υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής). Ο ίδιος στόχευε να δημιουργήσει ένα πανελλαδικό δίκτυο αεριοκίνησης το οποίο θα αποτελούνταν από 300 πρατήρια. Η κρίση όμως έβαλε τη σφραγίδας της σε αυτόν τον αρχικό σχεδιασμό ο οποίος ξαναζωντανεύει αυτό το διάστημα. Τόσο ο κ. Παπαγεωργίου όσο και η επιτελική ομάδα της ΔΕΠΑ υπό τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλό της κ. Χάρη Σαχίνη εργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση, επιστρατεύοντας όχι μόνον την ΕΚΟ (που θα παίξει και τον πρωτεύοντα ρόλο) αλλά και άλλες μεγάλες εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών με στόχο να δοθεί ένα πολύ φθηνότερο καύσιμο στον έλληνα αυτοκινητιστή.
Στην πραγματικότητα τα σχέδια της διοίκησης της ΔΕΠΑ δεν σταματούν εδώ. Η ίδια προγραμματίζει στο άμεσο μέλλον την λειτουργία στόλου βυτιοφόρων φυσικού αερίου τα οποία θα προμηθεύουν με καύσιμα ξενοδοχειακές μονάδες, βιοτεχνίες και μικρές βιομηχανίες σε όλη την Ελλάδα. Το πρόγραμμα αυτό σχετίζεται με πολλά αιτήματα εκπροσώπων επιχειρήσεων - όπως για παράδειγμα του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Costa Mare στην Πύλο της Μεσσηνίας - για προμήθεια φυσικού αερίου με στόχο να καλύψουν μέρος των ενεργειακών τους αναγκών. Παράλληλα δημιουργείται ένα πιλοτικό πρόγραμμα κίνησης ταξί με φυσικό αέριο
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο δεν θα προσφέρει μόνον ένα πολύ φθηνότερο καύσιμο στον έλληνα αυτοκινητιστή (αν βεβαίως ξεπεράσει το εμπόδιο της χρηματοδότησης των διαδικασιών μετατροπής του κινητήρα του αυτοκινήτου) αλλά θα δημιουργήσει μία "βιομηχανία" γύρω από τον τομέα της αυτοκίνησης. Κι αυτό διότι γύρω από την αεριοκίνηση θα κινηθούν εξουσιοδοτημένα συνεργεία, εταιρείες αυτοκινήτων (που ήδη προσφέρουν οχήματα με φυσικό αέριο), πρατηριούχοι και εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών κλπ.