Ποιοι και γιατί είπαν την Τζένιφερ Άνιστον "βρωμιάρα για βραβείο;"
Στη ζωή υπάρχουν πολλών ειδών διακρίσεις. Για κάποιες από αυτές είσαι εξ' ορισμού περήφανος όταν τις πετυχαίνεις. Για κάποιες άλλες, θεωρητικά αρνητικές μάλλον πρέπει να επαναπροσδιορίσεις το τι και το πως το κάνεις. Εκτός κι αν το ζητούμενο ήταν ακριβώς αυτό, πληρώθηκες γι αυτό, το έφερες είς πέρας όπως έπρεπε και βραβεύτηκες γι αυτό. από τον Τάσο Θεοδωρόπουλο
Στα κινηματογραφικά βραβεία του ΜΤV, που απονεμήθηκαν την Κυριακή, οι κατηγορίες στις οποίες μπορείς να διακριθείς και να βραβευτείς, διαφέρουν πολύ από αυτές όλων των υπόλοιπων, "σοβαρών" βραβείων. Αντικατοπτρίζοντας την pop τη νεανική, χαβαλεδιάρικη πλευρά του σινεμά όπως την επιλέγουν και την ψηφίζουν τα εκατομμύρια τηλεθεατών του καναλιού. Κι αυτό ακριβώς, είναι που καθιστά τα βραβεία του ΜΤV, πέρα από μια ιδιαίτερα διασκεδαστική βραδιά απονομής, πολύ σημαντικότερα σε εμπορικούς όρους, ακόμα κι από τα Όσκαρ. Γιατί πολύ απλά, είναι γνωστό πως η αμερικάνικη κινηματογραφική βιομηχανία, ρίχνει το βάρος της στη δημιουργία προϊόντων που αφορούν σε εφηβικά και νεανικά κοινά, εφ’ όσον εκεί δείχνουν οι μετρήσεις ότι υπάρχει το ζουμερό δολάριο. Τι καλύτερο λοιπόν σαν δείκτης των προτιμήσεων του αγαπημένου κοινού της βιομηχανίας, δηλαδή της πιτσιρικαρίας, από αυτό που ψηφίζουν εκατομμύρια πιτσιρικάδες ως «καλύτερο» στα ετήσια βραβεία του αγαπημένου τους νεανικού καναλιού; Ένα πρώτης τάξεως δειγματολόγιο για τις τάσεις και τα πρόσωπα πάνω στα οποία η κινηματογραφική βιομηχανία οφείλει να ποντάρει, και θα ποντάρει, προκειμένου να ικανοποιήσει και να κερδίσει, από το αγαπημένο της κοινό.
Βραβεία που ομολογουμένων, μου όξυναν τη δεδομένη κρίση ηλικίας μου, κάνοντας με να αναρωτιέμαι: «Μήπως τελικά γέρασα πολύ για το σινεμά;» Απ’ την άλλη, το ξανασκέφτηκα και κατέληξα πως όχι, δεν φταίει αυτό, γιατί και 16 χρονών να ήμουν, αποκλείεται να ψήφιζα ταινία της χρονιάς ένα βαρετό, μορμονικό, ηθικοπλαστικό και διδακτικό υπέρ της παρθενίας αναιμικό βαμπιρορομάντζο όπως η "Χαραυγή, Μέρος 1ο". Υπήρξα 16 και θυμάμαι το εμπορικό σινεμά που αγαπούσα. Αγριωπό και τσαμπουκαλεμένο ήταν όπως και σήμερα με μερικές διαφοροποιήσεις. Οπότε όχι, δεν τίθεται θέμα χάσματος γενεών. Θέμα χάσματος γούστου είναι το πρόβλημα. Κι αυτό όσο και αν με καθησυχάζει απέναντι στην κρίση ηλικίας μου, είναι δυστυχώς μια πολύ χειρότερη υπόθεση.
Τα υπόλοιπα βραβεία της βραδιάς, (συμπεριλαμαβανομένου το βραβείο "καλύτερης βρωμιάρας" για την Τζένιφερ Άνιστον, ήταν τα εξής:
Βραβείο πυρετώδους ανόδου: Στην Έμα Στόουν για τις «Υπηρέτριες»
Βραβείο καλύτερης κινηματογραφικής μεταμόρφωσης: Στην Ελίζαμπεθ Μπανκς για τους «Αγώνες Πείνας».
Βραβείο Καλύτερου Ήρωα της Χρονιάς: Στον Ντάνιελ Ράντκλιφ για τον Χάρι Πότερ για το «Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου, Μέρος 2ο)
Βραβείο καλύτερου cast: Στους Ντάνιελ Ράντκλιφ, Έμα Γουότσον, Ρούπερτ Γκριντ, Τομ Φέλτον για το «Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου, Μέρος 2ο».
Βραβείο καλύτερης σκηνής μάχης: Στους Τζένιφερ Λόρενς, Τζος Χάτσερσον, Αλεξάντερ Λούντβιγκ για τους «Αγώνες Πείνας».
Βραβείο MTV Generation: Για τη συνολική κινηματογραφική παρουσία του Τζόνι Ντεπ.
Βραβείο καλύτερου κινηματογραφικού φιλιού: Στους Ρόμπερτ Πάτινσον και Κρίστεν Στιούαρτ για τη «Χαραυγή, Μέρος 1ο»
Βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας: Στην Τζένιφερ Λόρενς για τους «Αγώνες Πείνας».
Βραβείο καλύτερης μουσικής: Στο “Party Rock Anthem” από το 21 Jump Street.
Bραβείο καλύτερης αντρικής ερμηνείας: Στον Τζος Χάτσερσον για τους «Αγώνες Πείνας»
Καλύτερη πρώτη εμφάνιση: Στην Σαϊλίν Γούντλεϊ για τους «Απόγονους».
Βραβείο καλύτερης «βρωμιάρας»: Στην Τζένιφερ Άνιστον για την ταινία «Αφεντικά για σκότωμα».
Βραβείο καλύτερης ερμηνείας στομαχικής διαταραχής και ξερατού: Στις Κρίστεν Γουίγκ, Μάγια Ρούντολφ, Ρόουζ Μπάιρν, Μελίσα Μακάρθι, Γουέντι Μακ Λέντον Κόβεϊ και Έλι Κέμπερ για την ταινία «Φιλενάδες».
Βραβείο καλύτερης κωμικής ερμηνείας: Στην Μελίσα Μακάρθι για τις «Φιλενάδες».
Στα highlights τη βραδιάς ξεχώρισε ο Τζόνι Ντεπ σε live μουσική εμφάνιση με τους Black Keys, οι σπόντες του παρουσιαστή Ράσελ Μπραντ για την πρώην του, Κέιτι Πέρι, ο ημίγυμνος πυροσβέστης που σήκωσε στα χέρια του την Ελίζαμπεθ Μπανκς αλλά και το "ξύλο" που έδωσε επί σκηνής με κλωτσιές η Σαρλίζ Θερόν στον συμπρωταγωνιστή της στον "Προμηθέα", Μάικλ Φασμπέντερ.
***Δείτε τις καλύτερες στιγμές της βραδιάς στο παρακάτω βίντεο του ABC.
***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο facebook στο www.facebook.com/tazzthebuzz ή στο profile Tassos Theodoropoulos, στο twitter ως klarinabourana ή στο terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης