Toυ απήγαγαν το γιο για να μην αποκαλύψει τη συνομωσία

...και το σινεμά "κέρδισε" ένα συναρπαστικό θρίλερ μυστηρίου από τον Άλφρεντ Χίτσκοκ, το 1956. Ο Τάσος Θεοδωρόπουλος ξαναβλέπει τοΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΟΛΛΑ / THE MAN WHO KNEW TOO MUCHBΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9 / 10

Toυ απήγαγαν το γιο για να μην αποκαλύψει τη συνομωσία

Δύσκολα αντιστέκεσαι σε επανέκδοση με καινούργιες κόπιες κλασσικού Alfred Hitchock σε θερινό σινεμά, γνωρίζεις δεν γνωρίζεις τη υπόθεση, όταν αφορά μια ταινία ορόσημο του μαέστρου όπως «Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά» («Τhe man who knew too much»). Ειδικά στην περίπτωση που ανήκεις σε εκείνες τις ευλογημένες ηλικίες οι οποίες δικαιολογούνται να μην έχουν δει την ταινία, δεν υπάρχει κανείς λόγος και καμία δικαιολογία για να στερήσεις από τον εαυτό σου μια τέτοια κινηματογραφική απόλαυση, στο σημείο συνάντησης του συναρπαστικού θρίλερ μυστηρίου μαζικής ψυχαγωγίας, και της τέχνης. O James Stewart και η Doris Day ταξιδεύουν μαζί με το γιο τους στο Μαρακές όμως ένας κατάσκοπος θα ψιθυρίσει στο αυτί του συζύγου λίγο πριν πεθάνει για την επικείμενη δολοφονία ενός πολιτικού στο Λονδίνο και ο γιος του ζευγαριού θα πέσει θύμα απαγωγής, προκειμένου να αποτραπεί ο πατέρας, από το να ειδοποιήσει τις αρχές. Όσκαρ τραγουδιού για το θρυλικό «Que sera sera». Εξωτισμός, κατασκοπεία, ψυχαναλυτικό χιτσκοκικό σαρκαστικό μούμπλε μούμπλε, αγωνία, και μια συγκλονιστικά σκηνοθετημένη σεκάνς στο Royal Albert Hall, μονταρισμένη και δομημένη πάνω στη μουσική που διευθύνει ο Μπέρναρντ Χέρμαν. Η ταινία είναι ασπρόμαυρο ριμέικ της ομότιτλης ασπρόμαυρης ταινίας που ο Χίτσκοκ σκηνοθέτησε το 1934, και για την οποία ο ίδιος αναφερόταν ως "η δουλειά ενός ταλαντούχου ερασιτέχνη". Τ.Θ.

***Στις αίθουσες από την Πέμπτη 7 / 6

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή