To νέο "Dallas" είναι η επιτυχία της χρονιάς (το είδαμε πρώτοι)
Ναι, οι πιο σοβαροί (ή μάλλον ηλιθιωδώς σοβαροφανείς) από σας, μπορείτε να με μπινελικώσετε όσο θέλετε όσον αφορά το τι γυρεύει ένα άρθρο για μια τηλεοπτική σαπουνόπερα (ή μάλλον για ΤΗΝ τηλεοπτική σαπουνόπερα) σε ένα blog για το σινεμά. Πρόβλημά σας και λύστε το με το γιατρό σας. Το σινεμά δεν είναι μόνο φεστιβάλ, ή τέχνη ή μεγάλη οθόνη. Είναι και pop κουλτούρα, και φαινόμενα μαζικής υστερίας και θρυλικές ένοχες απολαύσεις. Ότι ακριβώς δηλαδή είναι το Dallas. Με τα όρια μεταξύ κινηματογράφου και τηλεόρασης να είναι όλο και περισσότερα δυσδιάκριτα, τόσο όσον αφορά την τέχνη της κινηματογράφησης (εντάξει το Dallas σαφώς και δεν παίζει σε αυτήν την κατηγορία) όσο και στο επίπεδο του ποιος διεκδικεί το μερτικό του λέοντος στη μαζική ψυχαγωγία, θεωρώ κι όχι μόνο εγώ, αλλά ακόμα και έντυπα του επιπέδου του Variety, πως το Dallas και η επαναφορά του στην ποπ κουλτούρα, είναι ένα φαινόμενο της μαζικής ψυχαγωγίας που δεν μπορεί να αγνοηθεί. Πέραν του γεγονότος του ότι προσωπικά ουδέποτε έκρυψα τη ροπή μου στις "τυρένιες" αλλά άψογες ως προς το αμπαλάζ τους, τηλεοπτικές ηδονές. Να στο πω και διαφορετικά, ναι, δεν αντιλέγω, αριστούργημα το "Mad Men" και το ρουφάω μέχρι τελευταίας σταγόνας, αλλά κάποια βράδια, με 37 βαθμούς κελσίου, και ένα κοκτέιλ βότκας στο χέρι μου, σόρι φιλενάδα, το "Dallas" θα προτιμήσω να δω, και ντροπή δεν έχω.
Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν. 21 ολόκληρα χρόνια μετά το τελευταίο επεισόδιο της πιο δημοφιλούς prime time σαπουνόπερας όλων των εποχών, τίποτα δε φαίνεται να έχει αλλάξει όσον αφορά τα γούστα και τις προσδοκίες του soap addicted κοινού. Τα δύο πρώτα επεισόδια του ολοκαίνουργιου Dallas που προβλήθηκαν στις Η.Π.Α. την Τετάρτη 13 Ιουνίου από το καλωδιακό δίκτυο TNT ξεπέρασαν κάθε προσδοκία σημειώνοντας τα μεγαλύτερα νούμερα θεαματικότητας σε έναρξη σειράς στην καλωδιακή τηλεόραση για τη φετινή χρονιά, φτάνοντας τα 6,9 εκ. τηλεθεατές και σπάζοντας (τουλάχιστον) σε πρώτη φάση, την κατάρα του revival άλλων δημοφιλών σαπουνιών όπως του Melrose Place που πριν από 3 χρόνια στην προσπάθεια αναβίωσης του, πήγε άπατο. Με μια έξυπνη διαφημιστική καμπάνια, και ερεθιστικά πόστερ με όλο το cast (ακόμα και τον 80χρονο πλέον Τζέι Άρ) ημίγυμνους και τυλιγμένους σε μπουρνουζοπετσέτες, το καινούργιο «Dallas» κόλλησε στους δέκτες τους θεατές που διψάνε να μάθουν τι συμβαίνει στην οικογένεια Γιούινγκ 20 χρόνια μετά.
***Διαβάστε περισσότερα και δείτε το trailer, τα παρασκήνια και τις συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών του Dallas, EΔΩ, στο TV ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ, το διαφορετικό blog για την τηλεόραση