Για να τον εκδικηθεί, έβαλε στόχο την κόρη του
Ακόμα και για τον Μάρτιν Σκορσέζε, ισχύει το ρητό «αν δεν έχει σπάσει δεν χρειάζεται να το φτιάξεις» όπως αποδεικνύει η επανέκδοση στις ελληνικές αίθουσες του αυθεντικού «Ακρωτηρίου του Φόβου» του 1962, πάνω στο οποίο βασίστηκε η εκδοχή του Μάρτι το 1991. Γκρέγκορι Πεκ εναντίον Ρόμπερτ Μίτσαμ σε ασπρόμαυρο φόντο που μετατρέπει την απειλή της ατμόσφαιρας σε ιδρώτα πάνω στο δέρμα σου. Ψυχωτικός εγκληματίας μετά την αποφυλάκιση του αποφασίζει να εκδικηθεί το δικηγόρο που ευθύνεται για την καταδίκη του, στοχεύοντας στην οικογένεια του και τα αναβράζοντα ερωτικά ένστικτα της έφηβης κόρης του (μολονότι σε αυτήν εδώ την εκδοχή, λόγω εποχής, η μπέμπα ουδεμία σχέση έχει με την έξαλλη λολίτα Τζούλιετ Λιούις του Σκορσέζε). Γνωρίζοντας πολύ καλά τα νομικά όρια των κινήσεων του, ο συγκλονιστικός σε ρόλους παρανοημένης σκηνικής επικράτησης, Ρόμπερτ Μίτσαμ θα αρχίσει ένα ανελέητο παιχνίδι γάτας και ποντικιού με τον Πεκ και την οικογενειακή του γαλήνη, έχοντας ως στόχο την τελική τους εξόντωση και σύμμαχο του τον νόμο. Τίτλος στην πρώτη ελληνική κυκλοφορία της ταινίας το «2 γίγαντες συγκρούονται».
***Στις αίθουσες από την Πέμπτη 28 Ιουνίου