Ο αλκοολικός σεξοκυνηγός και η "ξινή" γκαλερίστρια
H Iζαμπέλ Ιπέρ σε κωμωδία; Αυτό από μόνο του αρκεί για να θελήσεις να δεις το πώς μια από τις μεγαλύτερες και ταυτόχρονα πιο ‘στρίντζες’ όσον αφορά τους ρόλους της ηθοποιούς, τα βγάζει πέρα σε διαφορετικό τερέν, με το «Ούτε στον Εχθρό μου» (στο οποίο εννοείται πως υποδύεται ξανά την ξινή). Μια κομεντί της Αν Φοντέν με την καλλιεργημένη αστή Ιπέρ αντιμέτωπη με τον μπαρόβιο, σεξοκυνηγό, και απαίδευτο Μπενουά Πελβούρντ, που ζει με το γιο του σε ένα βανάκι. Αφορμή της μεταξύ τους επαφής, το γεγονός του ότι ο Πελβούρντ θα αναλάβει την ανακαίνιση του αστικού διαμερίσματος στο οποίο μένει η Ιπέρ με τον σύντροφο της και το γιο τους και η «κολλητή» σχέση των παιδιών τους που θα πυροδοτήσει μια σειρά παρεξηγήσεων και καταστάσεων εκτός ελέγχου. Το κεντρικό αστείο, είναι ήδη έτοιμο από την περιγραφή της υπόθεσης: η σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων και νοοτροπιών με έξτρα μπόνους την Ιπέρ σε κωμική χαρχαλούχα. Και ομολογουμένως λειτουργεί σαν ανέξοδη και άνευ ιδιαίτερων απαιτήσεων διασκέδαση με κάποιες σκηνές να και ατάκες να προκαλούν αβίαστο γέλιο και θερινή ευφορία. Όμως, το θέμα γυναίκα σκηνοθέτης είναι πάντα ακανθώδες ιδιαίτερα στον τομέα της κωμωδίας. Κι όταν η Φοντέν, αποφασίζει να εξερευνήσει τις προσωπικές της ευαισθησίες μέσα στο κωμικό τερέν που έχει ξεκινήσει να παίζει μπάλα, τα πράγματα παίρνουν μια σοβαροφανή τροπή που σε αφήνουν κομμάτι προδομένο και αποπροσανατολισμένο γύρω από το θέλει να πει ο ποιητής, εφ’ όσον μερικές φορές ο ποιητής καλό είναι να το βουλώνει και να μη θέλει να πει απολύτως τίποτα. Εντελώς απολαυστικός ο συμπρωταγωνισής της Ιπέρ, Μπενουά Πελβούρ που κλέβει σκηνές και ταυτόχρονα δίνει στην «ξινή» την απαραίτητη αβάντα εκτίναξης για την τηλεμεταφορά της στο χώρο της διασκέδασης.
***Στις αίθουσες από την Πέμπτη 28 Ιουνίου