Σκότωνε γυναίκες στο ντουζ γιατί έτσι του έλεγε η μάνα του
O αιματοβαμμένος Τάσος Θεοδωρόπουλος, βρήκε πάλι λόγους για να χαίρεται.
Αποδείχθηκε ένας από τους μεγαλύτερους και πιο στιλάτους μακελάρηδες όλων των εποχών, αφήνοντας στο πέρασμα του ντουζίνες από τεμαχισμένα πτώματα πανέμορφων γυμνών γυναικών. Μια διαχρονική αξία στο φόνο, που ξεκίνησε την δημιουργική του δράση το 1968, συνεχίζοντας ακάθεκτος όπως φαίνεται μέχρι σήμερα. Και στιλάτος, επειδή δεν θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο, από τη στιγμή που ο πρώτος ηθοποιός που τον ενσάρκωσε ήταν ο Άντονι Πέρκινς και ο πρώτος σκηνοθέτης που τον έβαλε στη ντουζιέρα, ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, στο θρυλικό «Ψυχώ». Μετά από δύο κινηματογραφικές και μια τηλεοπτική συνέχεια με τον Πέρκινς να επαναλαμβάνει το ρόλο του θρυλικού σαλεμένου Νόρμαν Μπέιτς, ένα αποτυχημένο ριμέικ της πρωτότυπης ταινίας από τον Γκας Βαν Σαντ το 1998 και μια ακόμα τηλεταινία του 1987 που φιλοδοξούσε να μετατραπεί σε σίριαλ, με ήρωα (και όνομα) το «Bates Motel», δηλαδή το πανδοχείο του Νόρμαν Μπέιτς το οποίο όμως πλέον διοικεί έτερος ψυχάκιας. αλλά δεν κατάφερε να προκαλέσει κανένα ενδιαφέρον και ξεχάστηκε για πάντα , θα πίστευε κανείς ότι όλα έχουν τελειώσει. Λάθος. Γιατί ο δολοφόνος πάντα επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, που εν προκειμένω είναι εκείνος που συμβαίνουν τα πιο ενδιαφέροντα οπτικοακουστικά «εγκλήματα» των τελευταίων χρόνων: δηλαδή η τηλεόραση. (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ)
***Ανακαλύψτε την τηλεόραση και τη σόου μπιζ, όπως πρέπει να είναι: ακατάλληλη για ανηλίκους, ανάποδα και καλαματιανά, από τον ΤΑΖ, στο TV ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ, του GOSSIPTV.