Τελικά έσκισε ή όχι το «Χαβιάρι;» Στ' αλήθεια όμως...

Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος βάζει κάτω τους αριθμούς. Και μερικά πράγματα στη θέση τους, τρώγοντας χαβιαρόπιτες και δηλώνονας box ΟΦΙΣ.

Ρωτάω γιατί τώρα τελευταία παρακολουθούνται περίεργα κρούσματα «αντικειμενικής» δημοσιογραφίας. Όπως του κου Χατζηνικολάου που βάφτισε την ταινία «φάρο» της κινηματογραφίας, ή της κας Στάη που μίλησε για πολύ καλές κριτικής του εξωτερικού, την ώρα που δεν υπήρχε πιο πάτος από τον πάτο σε αυτά που γράφτηκαν. Λογικά και αναμενόμενα τα προηγούμενα κρούσματα, εφ’ όσον από τη μία το «Χαβιάρι» είναι συμπαραγωγή της ΕΡΤ και από την άλλη, είναι παρά πάνω από γνωστές, οι υπέρ του δέοντως καλές σχέσεις του κου Σμαραγδή με τους κυβερνητικούς κρατούντες. Λογικό και αναμενόμενο όμως, να μη θέλουμε και οι υπόλοιποι να μας περνάνε για μαλάκες. Οπότε τι μένει στο τέλος της ημέρας; Οι ελληνικές κριτικές και φυσικά το ταμείο. Όσον αφορά τις πρώτες, κινήθηκαν από μέτριες ως κακές ως δικαιολογημένα επιθετικές με μία δύο ταπεινές εξαιρέσεις που είναι πραγματικά άξιες χλευασμού. Όχι επειδή διαφωνούν με τη δική μου άποψη, αλλά επειδή είναι πρόδηλο σε όποιον μπορεί να διαβάζει πίσω από τις γραμμές και να συγκρίνει τα συγκεκριμένα κείμενα, με το σύνολο των κειμένων των ανθρώπων που τα υπέγραψαν, το κάτω από ποιο πρίσμα γράφτηκαν. Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Από κει και πέρα, έρχεται η ώρα του ταμείου. Λοιπόν, φαινομενικά, το «Χαβιάρι» είναι μια επιτυχία. Βρίσκεται για δεύτερη εβδομάδα στην πρώτη εισπρακτική θέση, και αγκαλιάζει ήδη στα 181.144 εισιτήρια πανελλαδικά. Πόσο επιτυχημένο είναι όμως το παραπάνω νούμερο, για μια ταινία που παίζεται για δεύτερη εβδομάδα, στον σκανδαλώδη αριθμό 107 αιθουσών σε ολόκληρη την Ελλάδα; Σε απλά μαθηματικά, δίνει 1693 εισιτήρια ανά αίθουσα και για τις δύο εβδομάδες δηλαδή 846 την εβδομάδα. Με δεδομένη την καθολική στα όρια πλύσης εγκεφάλου διαφήμιση, τον αριθμό των αιθουσών, τις όχι και τόσο ευγενικές αντιδράσεις του κοινού και φυσικά τα 1.200.000 συνολικά εισιτήρια του προηγούμενου τερατουργήματος του κου Σμαραγδή, “El Greco” νομίζω πως ναι, αυτή τη φορά, μερικά πράγματα μπήκαν στη θέση τους. Κι αυτό το αναφέρω, γιατί ναι μεν πιστεύω ότι πρέπει να στηρίζουμε το ελληνικό σινεμά, αρκεί όμως πρώτα απ’ όλα να είναι σινεμά. Πιο αναλυτικά, για το τετραήμερο 18 – 21 / 10, η πρώτη εισπρακτική πεντάδα πανελλαδικά διαμορφώθηκε ως εξής:

1. O ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΧΑΒΙΑΡΙ: 55.700 εισιτήρια (181.144 σύνολο)

2. ΑΣΤΕΡΙΞ ΚΑΙ ΟΒΕΛΙΞ ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ: 41.021 εισιτήρια

3. Η ΑΡΠΑΓΗ 2: 17.432 εισιτήρια (68.098 σύνολο)

4. ΑΓΑΠΗ: 6.283 εισιτήρια (30.530 σύνολο)

5. ΒRAVE: 5.283 εισιτήρια (65.619 σύνολο)

Στο αμερικάνικο μέτωπο, τα σκήπτρα παίρνει ακόμα μια «Μεταφυσική Δραστηριότητα» η οποία όμως φαίνεται να κουράζει το κοινό της σε σχέση με τις διπλάσιες εισπράξεις που είχε κάνει στο άνοιγμα της η προηγούμενη ταινία της σειράς , η νέα σκηνοθετική προσπάθεια του Μπεν Άφλεκ που αναφέρεται στην αληθινή ιστορία επιχείρησης δάσωσης της CIA έξι διπλωματών από το Ιράν, και φυσικά η Αρπαγή 2. Πιο αναλυτικά, για το τριήμερο 19 – 21 / 10 η πρώτη πεντάδα στο box office των Η.Π.Α. διαμορφώθηκε ως εξής:

1. ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4: 29 εκ. δολάρια

2. ΑRGO: 16,4 εκ. δολάρια (43 εκ. σύνολο)

3. H AΡΠΑΓΗ 2: 13,3 εκ. δολάρια (106 εκ. σύνολο)

4. HOTEL TRANSYLVANIA: 13 εκ. δολάρια (119 εκ. σύνολο)

5. ALEX CROSS: 11,4 εκ, δολάρια

***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο facebook στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο profile Tassos Theodoropoulos, στο twitter ως klarinabourana ή στο terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης