Ποιοι ουρλιάζουν ξημερώματα στην... Αλεπότρυπα της Κυψέλης;
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΤΕΣ ΒΟΥΝΤΟΥ, ΜΙΑ ΔΡΑΣΚΕΛΙΑ ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
Της Γεωργίας Λινάρδου
Μην είναι το μνημόνιο, μην είναι οι εταίροι, μην είν' κανένας ταλαίπωρος που δεν άντεξε την κρίση και αυτομαστιγώνεται, μην είναι ένας από εμάς;
Ο Ρ., διακόπτει άτσαλα τις γαργαλιστικές σκέψεις: «Μη φοβάσαι, κάτι Αφρικανοί είναι που κάνουνε βουντού!».
Ανεβαίνουμε σ' έναν λόφο που κάποιοι κάνουνε βουντού;
«Εντάξει, δεν ξέρω αν είναι βουντού. Κάτι τελετές κάνουν, εξορκισμούς και τέτοια», μου απαντά. «Βασικά δε μ' ενδιαφέρει τι κάνουν, αλλά κάθε πρωί ν' ακούς αυτά τα ουρλιαχτά, τρομάζεις ρε γαμώτο». Γι' αυτό μου είπε ν' ανέβω.
Τα ουρλιαχτά σταματούν. Θεοί και δαίμονες το θέλουν το διάλειμμα τους, σκέφτομαι με την χαλαρότητα του μη κατοίκου της περιοχής την οποία ουδείς απ' όσους μου μιλούν για τα «πρωινά ουρλιαχτά της Αλεπότρυπας» συμμερίζεται. Όπως ο Ρ.
«Ξέρεις τι είναι κάθε πρωί ο περίπατος στο βουνό να έχει... τρομακτική αγωνία»;
Τι συμβαίνει;
«Μία ομάδα Αφρικανών πραγματοποιούν κάτι περίεργες τελετές», μου λένε και άλλοι, σ' αυτόν τον λοφίσκο της Αθήνας. Μα τι τελετές είναι αυτές που γίνονται μόλις φέξει η μέρα; Εγώ τη νύχτα ξέρω ότι γίνονται όλα.
«Χτυπιούνται, ουρλιάζουν, εκστασιάζονται, λένε κάτι ακαταλαβίστικα», μου περιγράφει ο Ρ., εξηγώντας μου πως, ό,τι κάνουν το κάνουν για να διώξουν τα κακά πνεύματα από μέσα τους!
Αν είναι έτσι, ν' αρχίζω να ουρλιάζω κι εγώ. Δεν τολμώ. Δεν είναι λίγοι οι κάτοικοι εδώ που 'χουν καταγγείλει το θέμα σε όποια Αρχή τούτης της Πολιτείας, τους επιτρεπόταν.
«Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο», υποστηρίζει κάτοικος της περιοχής η οποία επισκέπτεται συχνά το δασάκι. «Έχουμε πάει στην αστυνομία, έχουμε πάει στην καθολική εκκλησία, αλλά και στην ορθόδοξη. Όλοι αδιαφορούν», μας λέει. Μιλά για μία ομάδα ανθρώπων φιλήσυχων που κάθε πρωί ανεβαίνουν στο λόφο για να... ξορκίσουν το κακό. «Με το που αρχίζουν να ουρλιάζουν, φοβάμαι. Πώς θα το κάνουμε;», διαμαρτύρεται η Υ., μία ακόμη κάτοικος της περιοχής. Δίκιο να της δώσεις βρίσκεις; Άδικο;
«Αυτοί έρχονται χρόνια», αναφέρει ο Βασίλης που τους συναντά συχνά. «Κάνουν προσευχές και εξορκισμούς. Την άλλη φορά είχα δει να είναι κατάχαμα μια κοπέλα να χτυπιέται αλαφιασμένη και από πάνω της ένας από τους ανθρώπους αυτούς να προσεύχεται. Παλιά είχαμε βρει μέχρι και κούκλες με καρφίτσες».
Μου εξηγεί βέβαια πως: «Το χειμώνα δε με νοιάζει που το κάνουν, αλλά το καλοκαίρι που' χω τα παράθυρα ανοιχτά, είναι αγριευτικό ν' ακούς οκτώ η ώρα το πρωί ουρλιαχτά απ' το βουνό». Ο Βασίλης έχει δει εξορκισμούς και live όχι από Αφρικανούς, αλλά από τους άλλους τους ορθόδοξους. Γι' αυτό, μου λέει, ότι μπορεί να διακρίνει την διαδικασία.
Πάντως, εδώ και περίπου ένα μήνα, οι αστυνομικοί που απαρτίζουν τη φρουρά του πρωθυπουργού Α. Τσίπρα κάνουν περιπολία και στον λόφο. Έχουν γίνει δέκτες παραπόνων γι' αυτές τις «αλλόκοτες κραυγές». Δήλωσαν αναρμοδιότητα, μου είπαν ορισμένοι κάτοικοι. Αλλά και από τα τρία αστυνομικά τμήματα που συνθέτουν το «τριεθνές», όπως συνέχισαν, «τίποτα δεν έκαναν».
Είναι κι αυτό ένα από τα πολλά «μυστικά» της Αθήνας το οποίο απλά έτυχε να εξελίσσεται δίπλα από το σπίτι του πρωθυπουργού Α. Τσίπρα.
Θεοί, δαίμονες και σατανάδες. Τελετές που τους ακολουθούν από την πατρίδα τους. Δεν ξέρω αν οι «λουπ γκαρού», τα κακά πνεύματα δηλαδή, «μεταναστεύουν» και στην Αθήνα. Έχει τόσα άλλα να την διαβολεύουν, σίγα μην προλαβαίνει ν' ασχοληθεί μ' αυτά. Παλιές δοξασίες από την Αφρική μαζεμένες σ' έναν λόφο και σε όσα σπίτια γίνεται στην Κυψέλη και αλλού.
Ποιος κάνει συμφωνία με τον Διάβολο και ποιος με τον Θεό και ποιος απλά με την τρέλα και την παλαβομάρα σε τούτον τον πανέμορφο λοφίσκο της Αθήνας; Έναν από τους ελάχιστους που απέμειναν στην... διαολεμένη Αθήνα;