Αναμένουμε εκπτώσεις…

Είδατε εσείς κάτι τέτοιο στα ράφια;
INTIME.
2'

«Από σήμερα 60 κωδικοί θα έχουν έκπτωση ως 15%, στα σούπερ μάρκετ»,
ακούσαμε. Προς το παρόν μόνο ετούτη η αίσθηση έχει ενεργοποιηθεί.

Είδατε εσείς κάτι τέτοιο στα ράφια; Μακάρι. Πολύ θα ήθελα να γίνει και να μου
στείλετε φωτογραφίες. «Από αύριο θα τεθεί σε εφαρμογή», μου μεταφέρουν
τώρα. Ας πραγματοποιηθεί, κι ας υλοποιηθεί σε 10 μέρες. «Θα υπάρξουν
ευδιάκριτα ταμπελάκια στα προϊόντα», πρόσθεσαν. Πήγα στο σούπερ μάρκετ
μα τίποτα το μάτι μου δεν τράβηξε.

Σωστά γιατί κάθε αλυσίδα θα ακολουθήσει τον δικό της δρόμο. Εκείνη θα
επιλέξει πως θα περάσουν στα προϊόντα οι εκπτώσεις. Για παράδειγμα μπορεί
να μην υπάρξει σήμανση, αλλά ο καταναλωτής θα το καταλάβει ενθυμούμενος
τι πλήρωσε την περασμένη φορά.

Ναι… ωραία… το μυστικό του κράτους είναι; Αναρωτιέμαι… Αργότερα έλαβα ειδοποίηση πως θα φτάσει λίστα στο υπουργείο και θα γίνουν ανακοινώσεις.

Μάλλον… αναμένουμε… «έτσι κι αλλιώς από αύριο είπαμε Μαριάννα»...

Σωστά, παρασύρθηκα.

Στο τέλος της ημέρας όλα θα φανούν στην τσέπη του καταναλωτή. Εκείνος τα
ξέρει καλύτερα από όλους και θα βγάλει συμπέρασμα. Όπως κατέληξε πως οι
παραπλανητικές εκπτώσεις συνεχίζονται.

Σε τηλεοπτικό ρεπορτάζ είδαμε χλωροκαθαριστικό λεβάντα και λεμόνι,
όπου τελικά η οικογενειακή συσκευασία δεν συμφέρει. Θυμίζω πως οι
οικονομικές συσκευασίες βαφτίστηκαν οικογενειακές.

Για παράδειγμα μόνη συσκευασία να κοστίζει 1.53€ και η οικογενειακή 3.73€ ή 4.13€
ανάλογα με το άρωμα. Αν κάνετε την πρόσθεση κάτι βγαίνει λάθος. Μεγάλο
λάθος. Λάθος; Ή σκοπιμότητα. Δεν νομίζω.

Πραγματικά υπάρχουν ιδιοκτήτες σούπερ μάρκετ που προσπαθούν στο
μέγιστο να ικανοποιούν τους εργαζόμενους τους. Έχουν φρέσκα φρούτα και
λαχανικά. Αλλά πολλές φορές τους «ξεφεύγουν» προϊόντα, προσφορές και
ανατιμήσεις.

Εις βάρος ποιανού; Πάντα του καταναλωτή. Οψόμεθα…