Eπιστολή: «Ακούει κανείς...; Διψάω......για δικαιοσύνη!!!»
«Δυστυχώς όπου και να πας οι υπάλληλοι αυτής της χώρας σε πικραίνουν....
Ενώ είναι σε εξέλιξη διαδικασία επίλυσης της διαφοράς από τον Συνήγορο του Καταναλωτή, μεταξύ πολίτη και της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης του Δήμου Βόλου εδώ και 4 μήνες, αυτή προχώρησε στην διακοπή της ύδρευσης, λειτουργώντας όχι σαν μια επιχείρηση που εξυπηρετεί τους πολίτες, αλλά τις αδυναμίες της ίδιας της επιχείρησης. Ο συνήγορος του Καταναλωτή ρωτά κατ΄ επανάληψη, η ΔΕΥΑΜΒ σιωπά και κόβει το νερό για τιμωρία.... Ακούει κανείς....... Πως βρίσκει κανείς το δίκιο του σε αυτή την χώρα..... Περιμένοντας, βρώμικος και διψασμένος την ΔΕΥΑΜΒ να δείξει ευαισθησία, και να απαντήσει στον Συνήγορο του Καταναλωτή όποτε έχει χρόνο.... Ακούει κανείς... Απαντήστε να ξεβρωμίσουμε!!! Ακούει κανείς... Διψάω......για δικαιοσύνη!!!»