Η τροχαία Ελληνικού ξηλώνει πινακίδες και... για τη σωτηρία των οδηγών

Με αφορμή το σχόλιο σχετικά με την επιχείρηση "σκούπα" των πινακίδων Ι.Χ στην περιοχή του Ελληνικού και ύστερα από ενδελεχή έρευνα, οφείλουμε να προσθέσουμε στοιχεία, ώστε να φωτίσουμε και από άλλες πλευρές, το περιστατικό.

Η τροχαία Ελληνικού ξηλώνει πινακίδες και... για τη σωτηρία των οδηγών

Είναι αλήθεια ότι αρκετοί πολίτες- που αδιαμφισβήτητα παρανόμως πάρκαραν στα συγκεκριμένα σημεία- ταλαιπωρήθηκαν, όχι λόγω του προστίμου που ήταν δίκαιο, αλλά με την διαδικασία επαναπόκτησης των πινακίδων τους, που όπως όλοι νομίζαμε πως αφαιρούνται, μόνο σε περιπτώσεις που ο οδηγός αποτελεί δημόσιο κίνδυνο, και ως εκ τούτου, του απαγορεύεται να κινήσει το όχημά του.

Η κίνηση αυτή της τροχαίας Ελληνικού είχε μεν εισπρακτικό χαρακτήρα, γιατί πληρώνοντας το πρόστιμο μέσω των ΕΛΤΑ ή του Δήμου, τα χρήματα των παραβατών μπαίνουν "ζεστά" στα ταμεία, χωρίς την διέλευση του χρόνου που θα υπήρχε διαθέσιμος, χωρίς την αφαίρεση των πινακίδων.

Από την άλλη, στο συγκεκριμένο σημείο που συνήθιζαν να παρκάρουν τα Ι.Χ (δηλαδή δίπλα στην στάση του ΜΕΤΡΟ Ελληνικού), δικυκλιστής έχασε την ζωή του-προσκούωντας προ μερικών ημερών σε σταθμευμένο όχημα του σημείου- όπως πληροφορήθηκε το newsbomb.gr από την τροχαία Ελληνικού.

Ως εκ τούτου, ο διοικητής της τροχαίας Ελληνικού κ. Σωτήρης Καλταμπάνης, όπως είπε στο newsbomb.gr, ήταν υποχρεωμένος να λάβει τα κατάλληλα μέτρα, προκειμένου να μην επαναληφθεί δυστύχημα στο σημείο αυτό.

Τώρα, βάσει του σχολίου της Prionokordela , σχετικά με τις ανεξέλεγκτες ταχύτητες , ακόμα και μέσα στις γειτονιές των Δήμων, αλλά και την διοργάνωση "φεστιβάλ" με κόντρες (Βάρκιζα, Riba's, Ποσειδώνος κλπ., με αυτοκίνητα "τρομακτικά" υψηλού κυβισμού, και την ασυνείδητη συμπεριφορά των δικυκλιστών, που δεν τηρούν τα στοιχειωδέστερα του κώδικα ), είναι ακατόρθωτο να αντιμετωπιστούν, με τις σημερινές δομές του κράτους και τα πενηχρά μέσα, που έχουν στην διάθεσή τους τα τμήματα τροχαίας.

Οπως μας ενημέρωσε ο διοικητής τροχαίας κ. Σωτήρης Καλταμπάνης, ο τομέας επιχείρησής του, περιλαμβάνει τις περιοχές από Δάφνη μέχρι και Ανάβυσσο.

Εχει στη διάθεσή του, έμψυχο δυναμικό 40 ατόμων και μόλις 5 οχήματα! Οπως είναι λοιπόν ευνόητο, αποτελεί σενάριο φαντασίας και είναι πρακτικά και ανθρώπινα αδύνατο να αντιμετωπιστούν αυτά τα φαινόμενα.

Ο συγκεκριμένος διοικητής- που είναι μόλις 1 χρόνο στο πόστο αυτό- καταβάλει φιλότιμες προσπάθειες όπως περιορίσει τις απώλειες ζωών.

Επίσης, έχει επιδείξει ιδιαίτερο ζήλο στο καθιερωμένο και παρανοϊκό ζήτημα της εκτόνωσης των ανεγκέφαλων οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που έχουν καταστήσει την παραλιακή, ιδιωτική... πίστα αγώνων δρόμου, κατάσχοντας πολλά αυτοκίνητα πίστας, που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν στους δρόμους.

Τέλος, πρέπει να σημειωθεί, ότι χωρίς την αρωγή του αρμοδίου υπουργείου και σε πλήρη συνεργασία με τους διοικητές των τμημάτων, τα φαινόμενα αυτά είναι πρακτικά αδύνατο να αντιμετωπιστούν.

Κι αυτό ισχύει για όλα τα τμήματα τροχαίας της Αττικής.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή