Tο πανεπιστήμιο Nότιας Αυστραλίας ανακήρυξε Ελληνίδα «καθηγήτρια του μήνα»
Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο και μετά από σημαντικό αριθμό επιστημονικών δημοσιεύσεων της ιδίας, το πανεπιστήμιο αποφάσισε να την ανακηρύξει «καθηγήτρια του μήνα» (Απρίλιος), αναγνωρίζοντας έτσι την συνεισφορά και το έργο της, όσον αφορά το αντικείμενο του τουρισμού.
Παράλληλα, στο πλαίσιο διεξαγωγής του πολιτιστικού Μήνα «Festival Hellenika 2016», η Δρ Σιγάλα, έδωσε πριν λίγες ημέρες, ομιλία με θέμα τον δημιουργικό τουρισμό και τις θετικές επιδράσεις που έχει στην κοινωνική και οικονομική ζωή της κάθε χώρας, όπως διαβάζουμε στο Νέο Κόσμο Αυστραλίας.
Η διάλεξη αποσκοπούσε στο να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα όπως, γιατί ταξιδεύουμε και τι είδους τουριστικές εμπειρίες αναζητούμε ως σύγχρονοι τουρίστες, εξετάζοντας ταυτόχρονα και τους τρόπους μέσα από τους οποίους μπορούν οι τουριστικές επιχειρήσεις να σχεδιάσουν και να παρέχουν τουριστικές εμπειρίες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας γενιάς τουριστών.
«Η Αυστραλία δεν είναι το ιδανικό μοντέλο τουρισμού αλλά έχει κάποιες καλές πρακτικές αναφορικά με τις τουριστικές εμπειρίες που προσφέρει στους τουριστικούς επισκέπτες της και η Ελλάδα μπορεί -ώς ένα βαθμό- να παραδειγματιστεί από τις πρακτικές αυτές», εξηγεί η Δρ. Σιγάλα, υποστηρίζοντας, ότι λόγω των κοινωνικοοικονομικών αλλαγών, η τουριστική ζήτηση παγκοσμίως έχει επηρεαστεί σημαντικά.
«Οι τουριστικοί επισκέπτες ανά την υφήλιο δεν ταξιδεύουν πλέον μόνο για να ισχυριστούν ότι επισκέφθηκαν και βρέθηκαν σε κάποιο τόπο. Αντιθέτως, προσδοκούν να συμμετάσχουν ενεργά σε δραστηριότητες και να βιώσουν εμπειρίες μέσω των οποίων θα μάθουν για τον προορισμό, την ιστορία και πολιτισμό του τόπου, αλληλοεπιδρώντας με άλλους επισκέπτες και την τοπική κοινωνία, αναπτύσσοντας την προσωπικότητα και τις δεξιότητές τους, και μετεξελίσσοντας τον εαυτό τους» εξηγεί η κ. Σιγάλα, η οποία καλεί την Ελλάδα να πάρει μαθήματα δημιουργικού τουρισμού από την Αυστραλία και να μην αρκείται πλέον στο μοντέλο του κλασικού τουρισμού που ανέκαθεν εφάρμοζε και εξακολουθεί να εφαρμόζει.