Αυστραλός πρέσβης στην Αθήνα: Μειώθηκε το κύμα νέων Ελλήνων μεταναστών προς την Αυστραλία
Σύμφωνα με τον ίδιο, πέρυσι επισκέφθηκαν την Αυστραλία 8.400 τουρίστες από την Ελλάδα. Δηλαδή, παρουσιάστηκε αύξηση 13% σε σύγκριση με το 2015.
Στο ίδιο διάστημα (πέρυσι δηλαδή) οι επισκέψεις στην Ελλάδα από την Αυστραλία ανήλθαν στις 83.700.
Ο κ. Griffin συμπληρώνει ότι ο αριθμός των Αυστραλών που επισκέπτονται την Ελλάδα (αν και στην πλειοψηφία τους είναι ομογενείς με αυστραλιανά διαβατήρια) είναι ακόμα μεγαλύτερος γιατί πολλοί πηγαίνουν πρώτα σε κάποια χώρα της Σένγκεν και από εκεί εισέρχονται στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να μην καταγράφονται όλοι.
Ο Αυστραλός πρέσβης σημειώνει ότι οι Έλληνες νέοι που επισκέπτονται την Αυστραλία (ως τουρίστες) ενθουσιάζονται και το δείχνουν με κάθε δυνατό τρόπο.
Κατά τον ίδιο ο αριθμός αυτών που μετανάστευσαν πέρσι από την Ελλάδα στην Αυστραλία περιορίστηκε «περίπου στους 400» ενώ τα προηγούμενα χρόνια, λόγω της κρίσης που μαστίζει την Ελλάδα, οι αριθμοί ήταν μεγαλύτεροι.
Στον αριθμό αυτό δεν περιλαμβάνονται, βέβαια, οι ομογενείς που έχουν την αυστραλιανή υπηκοότητα και λόγω της κρίσης επιστρέφουν στην Αυστραλία. Και αυτοί, εκτιμάται, ότι είναι πολλοί αν και δεν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία.
Επίσης, πέρυσι ήρθαν στην Αυστραλία και περίπου 600 με 700 άτομα με φοιτητική βίζα (έναντι 850 την περίοδο 2012-2013).
Ο ίδιος είπε ότι έχει εργαστεί σκληρά για να προωθήσει την σύσφιγξη των επιχειρηματικών δεσμών ανάμεσα στην Ελλάδα και την Αυστραλία, κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο.
«Η οικονομική διπλωματία, η οποία είναι ο νέος όρος για το εμπόριο και τις επενδύσεις, είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της δουλειάς ενός πρεσβευτή. Έχω κάνει ότι μπορώ για την προώθηση του εμπορίου και των επενδύσεων, η οποία ήταν ανέκαθεν πολύ μέτρια ανάμεσα στην Ελλάδα και την Αυστραλία» λέει.
Ο κ. Griffin σημειώνει ότι υπάρχει ακόμα μια αίσθηση σε ορισμένους κύκλους στην Ελλάδα -συμπεριλαμβανομένων και επιχειρηματικών κύκλων-, ότι «η Αυστραλία είναι μια μακρινή αγγλοσαξονική παράξενη χώρα με αγροτικές βιομηχανίες του πρωτογενούς τομέα».
Έχοντας ήδη στην Ελλάδα τρία χρόνια, ο κ. κ. Griffin παρατηρεί ότι η Ελλάδα έχει απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης του τουρισμού της όλο τον χρόνο και θα πρέπει να προωθήσει περισσότερο στις διεθνείς αγορές της τα τρόφιμα και τα ποτά που παράγει και που είναι εξαιρετικής ποιότητας.