Αερομεταφορές: Επιλέχθηκε η επιδότηση εισιτηρίων και όχι η κρατικοποίηση

Τελικά η κυβέρνηση δεν εφάρμοσε το μοντέλο... χρηματοδότησης τύπου Lufthansa με μερική κρατικοποίηση α λα Γερμανία - Επέλεξε τις φοροελαφρύνσεις για εργαζόμενους και ιδιοκτήτες εταιρειών με ταυτόχρονη επιδότηση 20 ευρώ ανά χαμένη θέση για την περίοδο του lockdown

Αερομεταφορές: Επιλέχθηκε η επιδότηση εισιτηρίων και όχι η κρατικοποίηση
1'

Tο νέο πακέτο μέτρων που ανακοίνωσε σήμερα, 28/05/2020 η κυβέρνηση για τον κλάδο των αερομεταφορών συνολικά έχει ως στόχο να διασωθούν θέσεις εργασίας αλλά και να δοθεί ώθηση στον τουρισμό. Αφορούν στο σύνολο του κλάδου, δηλαδή αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια και εταιρείες handling και cargo.

Οι παρεμβάσεις που ανακοίνωσε η κυβέρνηση αφορούν σε γενικές γραμμές στη μείωση εισφορών, αποζημίωση πτήσεων Απριλίου – Μαΐου με 20 ευρώ ανά θέση, επέκταση της αναστολής συμβάσεων έως 31/12 και μείωση του ΦΠΑ στις μεταφορές.

Οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση θα έμπλεκε περισσότερο τα πράγματα καθώς θα έπρεπε να ακολουθηθεί η μερική κρατικοποίηση όσων εταιρειών θα ζητούσαν πλήρη κρατική παρέμβαση.

Και κάπου εκεί θα άρχιζαν τα προβλήματα, αφού το κράτος θα έπρεπε να πάει σε κρατικοποίηση μετοχών αντίστοιχης της ενίσχυσης και να έχει βεβαίως λόγο στις διοικήσεις των εταιρειών.

Η κυβέρνηση λοιπόν σε πρώτη φάση επιλέγει μια άλλου τύπου λύση που οριζόντια βοηθά όλες τις εταιρείες, αλλά και τους εργαζόμενους, χωρίς να περιπλέκει ιδιαιτέρως τα πράγματα.

Διαβάστε αναλυτικά:

Αερομεταφορές: Αυτό είναι το πακέτο στήριξης - Ποια μέτρα περιλαμβάνει

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή