Όταν ο διευθυντής μπαλέτου της Λυρικής καταπιάνεται με το ανάλαφρο lifestyle

Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι τέτοιο, όπως τόσα και τόσα ανορθόδοξα και παράξενα που παρακολουθούμε στην καθημερινότητά μας
2'

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος ανέλαβε τη Διεύθυνση του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής το 2018, όμως από τότε φαίνεται πως δυσκολευόταν να αποτινάξει από πάνω του τον μανδύα του ανάλαφρου lifestyle.

Ανάλαφρου που μόνο ανάλαφρα -αλλά αδρά- πλήρωνε τον Κωνσταντίνο Ρήγο που είχε αναλάβει τη σκηνογραφία και σκηνοθεσία του σχήματος Μαζωνάκη-Δημητρίου εκείνες τις μέρες σε νυχτερινό κέντρο.

Το όραμα του Ρήγου ήταν να δημιουργήσει εκείνον τον χειμώνα ένα φουτουριστικό σκηνικό για τους δύο λαϊκούς καλλιτέχνες με μία φωτεινή κινούμενη κατασκευή, που θύμιζε διαστημόπλοιο από το μέλλον και μία τεράστια κόκκινη σκάλα στο κέντρο της σκηνής.

Μιλάμε για έμπνευση! Και όλα αυτά την ίδια χρονιά που ο Κωνσταντίνος Ρήγος ανέλαβε τη διεύθυνση του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής που ανήκει σε όλους μας!

Και μην πάει ο νους σας ότι «κόπηκαν μαχαίρι» τα πάρε δώσε του διευθυντή μπαλέτου της Λυρικής Σκηνής με τα μπουζούκια! Το όνομά του όλα αυτά τα χρόνια, μέχρι και σήμερα, μπαίνει πάντα δίπλα από τον χαρακτηρισμό «σύμβουλος σκηνοθεσίας», χωρίς να φέρει την υπογραφή του στις αφίσες ή τα Δελτία Τύπου του εκάστοτε σχήματος, όμως πάντα κρύβεται ένας Κωνσταντίνος Ρήγος πίσω από τις… λέξεις!

Άσε που οι «συμβουλές» του, όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες της νυχτερινής ζωής της πόλης, προκύπτουν συνήθως μετά από σκληρή αναζήτηση στην google και το youtube από σόου του εξωτερικού!

Μιλώντας για copy paste έμπνευση, τι να πούμε για την παταγώδη… επιτυχία της Ελλάδας στη Eurovision το 2023;

Θυμηθείτε λίγο…

Τον 16χρονο -τότε- Βίκτωρα Βερνίκο να χοροπηδάει με ένα κοντό μπεζ παντελονάκι στη σκηνή της Eurovision στο Λίβερπουλ.

Εκείνες τις μέρες ο Κωνσταντίνος Ρήγος έδινε αποκλειστικές πληροφορίες σε πρωινές εκπομπές κάνοντας αποκαλύψεις για την έμπνευσή του σε ό,τι είχε να κάνει με την εμφάνιση του 16χρονου Έλληνα εκπροσώπου: «Στιλιστικά έχουμε επιλέξει μία σαφή αναφορά στην ελληνική ζωγραφική και στον τεράστιο Γιάννη Τσαρούχη»…

Μάλιστα…

Ίσως για την αισθητική κάποιων ο Ευρωπαϊκός διαγωνισμός ή τα ελαφρολαϊκά τραγούδια να μην προάγουν τον ελληνικό πολιτισμό όπως έχουμε την αξίωση να κάνει ο κορυφαίος πολιτισμικός φορέας της χώρας μας, η Εθνική Λυρική Σκηνή, που βρίσκεται εκεί… αγέρωχη από το 1939!

Το ερώτημα λοιπόν είναι: Πόσο «θεματοφύλακας» αυτής της αξίωσης είναι ο διευθυντής μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Κωνσταντίνος Ρήγος όταν συνεχίζει να έχει πάρε δώσε με τα μπουζούκια, με το… αζημίωτο, βεβαίως, βεβαίως όπως με νόημα επισημαίνουν πολλοί!

Αλήθεια; Ψέματα; Κανείς δεν γνωρίζει. Όμως το σίγουρο είναι πως οι συνήθειες δύσκολα κόβονται!