Ούτε ιερό ούτε όσιο: Καθιερώνουν εβδομάδα για τις «έμφυλες ταυτότητες» και καταργούν την «Αντιγόνη»!

Ειδήσεις | Υπουργείο Παιδείας: Μόνο ως πρόκληση και προσπάθεια χειραγώγησης του σεξουαλικού προσανατολισμού της ελληνικής νεολαίας μπορεί να εκληφθεί η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, βάσει της οποίας εισάγεται στα σχολεία θεματική εβδομάδα ενημέρωσης για τις «έμφυλες ταυτότητες» - Τι απαντά το υπουργείο.

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

Επί της ουσίας, βάσει της εγκυκλίου που απέστειλε σε όλα τα Γυμνάσια ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, ορίζεται ότι οι μαθητές θα πρέπει να εξοικειώνονται, μέσω της παιδαγωγικής διαδικασίας σε μια σειρά από θέματα της προσωπικής και κοινωνικής ζωής. Προβλέπει δε - μεταξύ άλλων - μαθησιακές δραστηριότητες με «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση».

Μάλιστα, το Υπουργείο προχωρά κι ένα βήμα παραπέρα και με μια πρακτική τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» δηλώνει πως η θεματική εβδομάδα για τις έμφυλες ταυτότητες θα εφαρμοστεί πάση θυσία, έστω κι αν εκφράζονται ήδη εντονότατες αντιδράσεις, τόσο από πλευράς γονέων όσο και εκπαιδευτικών.

Την ίδια στιγμή και χωρίς κανένα ηθικό δισταγμό, το υπουργείο προχωρά στην περαιτέρω υποβάθμιση του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών, καθώς ήδη συζητά πρόταση για κατάργηση της διδασκαλίας της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή.

Μετά το σάλο και την ανησυχία ωστόσο που προκλήθηκε το υπουργείο τα... μάζεψε με αρκετή καθυστέρηση.

Υπενθυμίζεται πως με την ανάληψη των καθηκόντων του, ο κ. Γαβρόγλου υλοποίησε απόφαση που είχε λάβει ο προκάτοχός του, ο Νίκος Φίλης, για την άμεση παύση της διδασκαλίας του «Επιταφίου του Περικλή» στα Λύκεια της χώρας.

Οργή Νικολόπουλου: Μένω εμβρόντητος από την εγκύκλιο

Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση του προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητου βουλευτή Αχαΐας, Νίκου Νικολόπουλου, ο οποίος κατέθεσε σχετική ερώτηση στη Βουλή, με αποδέκτη τον Κώστα Γαβρόγλου.

«Μένω εμβρόντητος από την εγκύκλιο που έστειλε ο Υπουργός στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς επιχειρεί να ξεθεμελιώσει ό,τι υγιές έχει απομείνει σ’ αυτό τον τόπο», δήλωσε ο Νίκος Νικολόπουλος αμέσως μετά την κατάθεση τις ερώτησής του.

Επιπροσθέτως τονίζει: «Ο κ. Γαβρόγλου νομίζει ότι μπορεί να "αποφασίζει και να διατάζει" παρά τις συνεχιζόμενες έντονες αντιδράσεις γονέων, κηδεμόνων, Ελληνίδων και Ελλήνων πολιτών καθώς επίσης της εκκλησίας αλλά και της ΟΛΜΕ που επιμένουν στην άρση της υποχρεωτικότητας, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το μάθημα των Θρησκευτικών.

Το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος κατέθεσε σχετική ερώτηση, ενώ ταυτόχρονα προτρέπει τους πολιτικούς Αρχηγούς και το σύνολο των βουλευτών να καυτηριάσουν την εξωφρενική απόφαση του Υπουργού για ν’ αναγκασθεί να την ακυρώσει».

Ακολούθως ο ανεξάρτητος βουλευτής επισημαίνει: «Αναγνωρίζω πως το πρόγραμμα εμπεριέχει ομολογουμένως αρκετά θετικά και σημαντικά, προς ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών στοιχεία, όπως πλείστα περί ανδρισμού στερεότυπα όπως π.χ. ότι ο άντρας δήθεν δεν πρέπει να βοηθάει στις οικιακές εργασίες ή στη φροντίδα του μωρού, να επιβεβαιώνει κανείς δια της βίας ή επιθετικότητας το κύρος του ανδρισμού του κτλ. Η ύπαρξη ωστόσο παρόμοιων νοσηρών στερεοτύπων σε μια κοινωνία δεν δικαιολογεί, να χρησιμοποιούνται αυτά ώστε να προπαγανδίζεται η ύπαρξη δήθεν... τρίτου φύλου ή και η φρικώδης δυνατότητα υιοθεσίας ενός παιδιού από ομοφυλόφιλο ζευγάρι».

Τέλος, ο ανεξάρτητος βουλευτής τονίζει: «Δεν μπορεί να εκλαμβάνεται ως δεδομένη η ανοχή προς ενδεχόμενη προσπάθεια και προώθηση θεσμικής έκφρασης – εν προκειμένω ένταξη στο οικογενειακό δίκαιο- οποιασδήποτε σεξουαλικής συμπεριφοράς ή επιλογής. Ας φανταστούμε π.χ. εάν κάποιοι στο μέλλον, ισχυριστούν με ειλικρίνεια ότι το αντικείμενο της επιθυμίας τους και άρα φυσιολογικό για τους ίδιους, ήταν πάντοτε π.χ... τα ανήλικα παιδιά (!), περισσότεροι του ενός σύντροφοι (πολυγαμία), ή έκφραση της όποιας επιθυμίας σε... δημόσια θέα κτλ. Μήπως θα πρέπει τότε όλες αυτές οι μορφές σεξουαλικής συμπεριφοράς να καταξιωθούν θεσμικά, ή να ενταχθούν κι αυτές στο οικογενειακό δίκαιο και κατόπιν, προς αποφυγή διακρίσεων να διδαχτούν και στα σχολεία; Ιδού, που μπορεί να οδηγήσουν οι αγκυλώσεις και ο... “ανθρωπισμός” μερικών!».

Φιλόλογοι: Ούτε η Χούντα δεν κατάργησε τη διδασκαλία της «Αντιγόνης»!

Όπως είναι λογικό κι επόμενο, η τακτική των «δύο μέτρων και δύο σταθμών» στην Παιδεία εγείρει ήδη σφοδρότατες αντιδράσεις ακόμη και στους κόλπους των εκπαιδευτικών.

Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ), σε ανακοίνωσή της, στηλιτεύει τους υπουργικούς σχεδιασμούς για κατάργηση της «Αντιγόνης» από τα σχολεία επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «Η διδασκαλία της Αντιγόνης δεν καταργήθηκε ούτε κατά την επτάχρονη δικτατορία, ενώ η αγέρωχη στάση της ηρωίδας του έργου αποτέλεσε διαχρονικά παγκόσμιας εμβέλειας πρότυπο που ενέπνευσε και εμπνέει την πολιτισμένη ανθρωπότητα».

Η ΠΕΦ τονίζει δε τον «εξοβελισμό ενός ακόμα εμβληματικού για την ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης κειμένου, της Αντιγόνης του Σοφοκλή, που μέχρι σήμερα διδάσκεται από το πρωτότυπο επί δίωρο σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές που φοιτούν στην αντίστοιχη τάξη» και υπογραμμίζει: «Ελληνικό σχολείο όμως χωρίς τον Θουκυδίδου Περικλέους Επιτάφιο και χωρίς την Αντιγόνη του Σοφοκλή είναι σχολείο με δυσαναπλήρωτο έλλειμμα παιδείας, χωρίς ουσιαστική αγωγή δημοκρατίας, χωρίς μαθητεία στην αντίσταση απέναντι στις αυθαιρεσίες της εκάστοτε εξουσίας και χωρίς ανάδειξη, ως υπέρτατης αξίας, της αγάπης».

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΦ απορρίπτει ως απαράδεκτη την πρόταση του ΙΕΠ και καλεί τους φιλολόγους και κάθε σκεπτόμενο και ευαίσθητο πολίτη της χώρας να πλαισιώσουν την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων και τους τοπικούς συνδέσμους φιλολόγων στον κοινό μας αγώνα για την προάσπιση του ανθρωπιστικού χαρακτήρα και των ποιοτικών παραδόσεων της παιδείας μας», υπογραμμίζουν – μεταξύ άλλων – οι φιλόλογοι.

Δυστυχώς, όπως όλα δείχνουν, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ επιχειρεί να καταργήσει τα πάντα και να αποδομήσει με τον πλέον απαράδεκτο τρόπο έννοιες όπως η Πατρίδα, η Ιστορία και η Θρησκεία, στο όνομα μιας δήθεν «πολιτικώς ορθής» πρακτικής, η οποία εισάγεται υπό μορφή επικίνδυνης προπαγάνδας στα σχολεία και μάλιστα με τρόπους που θυμίζουν άλλες εποχές.

Σχετικές ειδήσεις