«Οδύσσεια» για ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο: Το υπουργείο Μεταφορών ακούει;
Φαίνεται, δυστυχώς, ότι τη συγκεκριμένη φιλοσοφία, για την ορθολογική λειτουργία ενός κράτους, δεν αντιλαμβάνεται όσο πρέπει η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και, με φόντο τις αλλαγές στο ηλεκτρονικό εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, φροντίζει να κάνει όσο το δυνατόν πιο δύσκολη τη ζωή των πολιτών.
Εδώ και αρκετές ημέρες, όσοι βρεθούν σε σταθμούς του ΗΣΑΠ και του Μετρό, για να εξασφαλίσουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο ή τη μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών, έρχονται αντιμέτωποι με τεράστιες ουρές και υφίστανται απίστευτη ταλαιπωρία.
Διαβάστε επίσης:
Χάος για ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο - Ηλικιωμένος λιποθύμησε περιμένοντας στην ουρά
«Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης», είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης.
Πρόσθεσε δε: «Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».
Κύριε Σπίρτζη, δυστυχώς, αυτό που λέτε δεν ισχύει. Σε αρκετούς σταθμούς (Άνω Πατήσια, Κάτω Πατήσια, Καλλιθέα) οι ουρές φτάνουν ως τα απέναντι πεζοδρόμια.
Εύλογα, λοιπόν, αναρωτιόμαστε: Γιατί πρέπει μια αλλαγή να προκαλεί τόση ταλαιπωρία; Γιατί, στον αιώνα του Διαδικτύου, πρέπει να στήνεται όλος αυτός ο κόσμος στην ουρά, αντί να μπορεί να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες από τον υπολογιστή του;
Και το λέμε αυτό, γιατί σε χώρες του εξωτερικού, όπως στη Γαλλία και τη Μεγάλη Βρετανία, η ανανέωση των στοιχείων και των ηλεκτρονικών καρτών γίνονται ηλεκτρονικά.
Και μια απορία, εξίσου εύλογη: Γιατί για ένα εισιτήριο ή μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών απαιτείται ο ΑΜΚΑ του πολίτη; Σε τι εξυπηρετεί όλο αυτό;
Το υπουργείο Μεταφορών καλείται πλέον να δώσει πειστικές απαντήσεις για όλα αυτά. Μια «συγγνώμη» και μια σειρά από δικαιολογίες του τύπου «συμβαίνουν αυτά, τι να κάνουμε» δεν καθησυχάζουν, αλλά δημιουργούν περαιτέρω ανησυχία στον κόσμο.
Κι αυτό η ηγεσία του υπουργείου θα έπρεπε να το γνωρίζει καλά…
Διαβάστε εδώ περισσότερα θέματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο