SEO Κeywords: Πώς να τα βελτιώσετε με τη βοήθεια του κατάλληλου Digital Marketing Agency

Η υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης είναι για όλα τα brands, επιχειρήσεις και εταιρίες αδιαμφισβήτητα το βασικό ζητούμενο και πάνω σε αυτό χρειάζεστε όλη τη βοήθεια που μπορείτε να έχετε.

SEO Κeywords: Πώς να τα βελτιώσετε με τη βοήθεια του κατάλληλου Digital Marketing Agency
1'

Αν έχετε ήδη προσπαθήσει μόνοι σας, θα έχετε διαπιστώσει ότι το να ψάχνετε συνεχώς συμβουλές στο διαδίκτυο για SEO και τρόπους να βελτιστοποιήσετε το site σας είναι μάλλον χαοτικό χωρίς την κατάλληλη επαγγελματική εξειδίκευση και βοήθεια δίπλα σας. Ο λόγος είναι ότι η στρατηγική πάνω στο SEO αλλάζει συνεχώς και μια εξειδικευμένη ομάδα ενός Digital Marketing Agency που παρακολουθεί τις εξελίξεις, μπορεί να αναπτύξει ένα πλάνο που θα βρει τα κατάλληλα keywords για την επιχείρησή σας, θα βελτιστοποιήσει το περιεχόμενο με βάση αυτά τα keywords και θα ανεβάσει όσο το δυνατόν το ranking της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτή η ομάδα, μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να κάνει πράγματα όπως να αναγνωρίσει τις ευκαιρίες που προκύπτουν από τα οργανικά keywords, να ταιριάξει keywords με content για τους πιο «δυνατούς» υποψήφιους πελάτες σας, να διαχειριστεί την PPC διαφήμιση κι όλα αυτά έχοντας εμπειρία στα keywords, τόσο τα οργανικά, όσο και τα πληρωμένα.

Πιο συγκεκριμένα, το κατάλληλο Digital Marketing Agency θα προχωρήσει τα παρακάτω 5 βασικά βήματα:

  1. Θα καθορίσει τα keywords που θα βοηθήσουν την εταιρία σας στο ranking
    Αυτό σημαίνει ότι θα ορίσει τα κατάλληλα keywords και συνδυασμούς ανάλογα με τις αναζητήσεις και τον βαθμό δυσκολίας ενός keyword, ώστε να βρει τις λέξεις-κλειδιά που θα σας «ανεβάσουν» στην αναζήτηση. Ταυτόχρονα, θα ελέγξει τον ανταγωνισμό, ποιους βρίσκονται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, ώστε να καθορίσει την κατάλληλη επιλογή των keywords που θα φέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
  2. Θα βρει καινούργια, βοηθητικά keywords
    Εσείς και η ομάδα με την οποία συνεργάζεστε θα πρέπει να κάνετε μια λίστα με όλα τα πιθανά keywords που μπορεί να πληκτρολογήσει κάποιος σχετικά με το site σας ή κάποια σελίδα του site σας. Ένα τέτοιο brainstorming, με τη βοήθεια των ειδικών, μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο δυνατή στρατηγική όσον αφορά τα keywords και την αναζήτηση.

  3. Θα προβεί σε ανάλυση του ανταγωνιστή
    Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να κερδίσετε πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές σας είναι η ανάλυσή τους, ώστε να μπορέσετε να καταταχτείτε στις πρώτες θέσεις της αναζήτησης με τα keywords που θα επιλέξετε. Επειδή, όμως, κανείς δεν γνωρίζει τον ανταγωνισμό σας καλύτερα από εσάς, θα πρέπει να καθοδηγήσετε το agency που θα σας αναλάβει. Η ανάλυση αυτή θα βοηθήσει να δείτε, μεταξύ άλλων, ποια keywords δημιουργούν traffic στο site των ανταγωνιστών, ποιο είναι το ranking αυτών των keywords και θα βοηθήσει να χτίσετε καλύτερη στρατηγική inbound marketing. Το βασικό, όμως, είναι ότι χρειάζεστε ένα agency το οποίο έχει τα εργαλεία να ανακαλύψει όλα τα παραπάνω και ξέρει πώς να τα χρησιμοποιήσει σωστά.

    4. Θα βελτιστοποιήσει το site σας με βάση τα keywords που θα σας βοηθήσουν
    Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορεί να κάνει ένα Digital Marketing Agency για εσάς είναι, μόλις καθορίσει τα keywords για τα οποία θα κερδίζετε ranking, να προσαρμόσει τις σελίδες του site σας και το περιεχόμενό σας, γύρω από αυτά τα keywords. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάλει το κατάλληλο keyword σε κάθε τίτλο, να καθορίσει αν εμφανίζονται αρκετά τα keywords στο σώμα ενός post ή μιας σελίδας, να δει τα σκορ των τίτλων, να βρει παραλλαγές των target keywords, να επιβεβαιώσει ότι το keyword είναι μέρος του meta description και του URL και πολλά άλλα.

    5. Θα ταιριάξει το content σας με την πρόθεση αναζήτησης με συγκεκριμένο keyword
    Το agency που θα συνεργαστείτε, θα εντοπίσει τι λειτουργεί και τι όχι και θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε το site σας, το περιεχόμενό σας και τα keywords σας αναλόγως. Σημαντικό είναι, επίσης, ότι θα βρει keywords και θα τα συνδυάσει με content σε κάθε στάδιο από το οποίο περνά ένας πιθανός αγοραστής, π.χ. keywords για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει κάποιος, keywords που αφορούν λύσεις που παρέχει το προϊόν σας κ.ο.κ.

Ο Αλέξανδρος Κοκόλης είναι ιδρυτής και CEO της SEM Wizard,

Πρεμετής 3, Μαρούσι, 210 61 09 063

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή