Απίστευτη γκάφα της Malaysia Airlines με μακάβρια διαφημιστική καμπάνια
«Οι τελευταίοι μου προορισμοί πριν πεθάνω»: Αυτός ήταν ο... ατυχής τίτλος διαφημιστικής καμπάνιας της αεροπορικής εταιρείας Malaysia Airlines, ο οποίος άλλαξε μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες στις αρχές του έτους που στοίχισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους.
Οι νικητές του διαγωνισμού «Οι τελευταίοι μου προορισμοί πριν πεθάνω» («My ultimate bucket list») θα λάμβαναν δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια αλέ-ρετούρ από τη Μαλαισία για την Αυστραλία ή τη Νέα Ζηλανδία.
Ο διαγωνισμός είχε εγκριθεί πριν από τις δύο τραγωδίες και ο τίτλος του επελέγη ώστε να παραπέμπει σε μια έκφραση (bucket list) που χρησιμοποιείται συχνά στις δύο αυτές χώρες, εξήγησε η αεροπορική εταιρεία παραδεχόμενη όμως ότι πλέον, μετά τα πρόσφατα γεγονότα, αυτό το λογοπαίγνιο δεν είναι και ό,τι πιο ταιριαστό στην περίπτωση.
Ο διαγωνισμός μετονομάστηκε στο απλούστερο «Κερδίστε ένα iPad ή ένα εισιτήριο για τη Μαλαισία με τη Malaysia Airline».
Οι ταξιδιώτες που είχαν κλείσει εισιτήρια με την εταιρεία από την 1η Σεπτεμβρίου μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου καλούνταν να συντάξουν μια λίστα με τους προορισμούς που ονειρεύονται να επισκεφθούν «πριν πεθάνουν». Οι πιο πρωτότυπες απαντήσεις θα συμμετείχαν σε κλήρωση και οι 12 τελικοί νικητές θα κέρδιζαν δωρεάν εισιτήρια.
Η εταιρεία, που μέχρι φέτος είχε πολύ καλή φήμη όσον αφορά τον τομέα της ασφάλειας, βρίσκεται πλέον στα πρόθυρα κατάρρευσης μετά την εξαφάνιση της πτήσης MH370 στον Ινδικό Ωκεανό και τη συντριβή της πτήσης MH17 στην ανατολική Ουκρανία στις 17 Ιουλίου. Οι κρατήσεις μάλιστα μειώθηκαν κατά 30% μετά το δεύτερο δυστύχημα.
Στα τέλη Αυγούστου η Malaysia Airlines ανακοίνωσε ότι λόγω των οικονομικών δυσχερειών που αντιμετωπίζει θα μειώσει το προσωπικό της στις 14.000 από 20.000 που είναι σήμερα.