Δίκη Φιλιππίδη: Τι θα καταθέσει η πρώτη γυναίκα που τον καταγγέλλει για βιασμό

Με την πρώτη μαρτυρία της γυναίκας που τον καταγγέλλει για βιασμό κατ’ εξακολούθηση θα βρεθεί αντιμέτωπος σήμερα ο Πέτρος Φιλιππίδης, αν τελικά βρεθεί στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας.
Ο συνήγορός του Μιχάλης Δημητρακόπουλος είχε ζητήσει ολιγοήμερη διακοπή της δίκης
ΙΝΤΙΜΕ

Ο συνήγορός του Μιχάλης Δημητρακόπουλος είχε ζητήσει ολιγοήμερη διακοπή της δίκης, προκειμένου να μπορέσει να εμφανιστεί ο κατηγορούμενος ηθοποιός, που αντιμετωπίζει -πάντα κατά τον δικηγόρο του- προβλήματα υγείας. Την ίδια ώρα, πληροφορίες αναφέρουν ότι οι τρεις γυναίκες θα υποβάλλουν αίτημα για να καταθέσουν κεκλεισμένων των θυρών, χωρίς δηλαδή την παρουσία κοινού και δημοσιογράφων στη δίκη.

Στο βήμα του μάρτυρα αναμένεται να ανέβει σήμερα, η Α.Μ, κόρη ηθοποιού, με την οποία ο Φιλιππίδης είχε συνεργαστεί σε δύο θεατρικές παραστάσεις. Η καταγγέλλουσα κατηγορεί τον ηθοποιό ότι τον Σεπτέµβριο του 2008 της επιτέθηκε σεξουαλικά μέσα στο καµαρίνι του θεάτρου «Ήβη», ενώ τον είχε επισκεφθεί για επαγγελµατικό ραντεβού. Σύμφωνα με την μαρτυρία της, ο Πέτρος Φιλιππίδης προχώρησε σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της, ενώ τρεις μήνες νωρίτερα, την είχε καλέσει σε γραφείο θεατρικής εταιρείας και είχε προσπαθήσει για πρώτη φορά να έρθει σε σεξουαλική επαφή μαζί της παρά τη θέλησή της.

Η γυναίκα είχε περιγράψει ότι το θέατρο ήταν άδειο και ο ηθοποιός της επιτέθηκε και τελικά την εξανάγκασε σε πράξεις που στοιχειοθετούν το αδίκημα του βιασμού.

«Άρχισε να μου μιλάει άσχημα και μου έκανε χειρονομίες. Του ξέφυγα, έτρεξα στο διάδρομο. Με πρόλαβε, με έπιασε από το λαιμό και μου έκανε ό,τι μου έκανε», φέρεται να λέει η γυναίκα, συμπληρώνοντας ότι αγνόησε την επίμονη άρνησή της και τις απεγνωσμένες προσπάθειές της να ξεφύγει από τα χέρια του.

Από την πλευρά του ο Πέτρος Φιλιππίδης, αρνήθηκε οποιαδήποτε σχέση μαζί της, λέγοντας ότι την γνώρισε το 2007 κατόπιν μεσολάβησης της μητέρας της, επειδή η κόρη της είχε εκφράσει την επιθυμία να ασχοληθεί με το θέατρο. Ως καλός φίλος εκείνος, φρόντισε ώστε η κοπέλα να εισαχθεί χωρίς εξετάσεις σε ιδιωτική σχολή δραματικής τέχνης φίλου του, στην οποία δίδασκε μέχρι και τον Δεκέμβριο εκείνης της χρονιάς. Ο κατηγορούμενος ηθοποιός στο απολογητικό του υπόμνημα ανέφερε πως η μαθήτριά του «φαινόταν ότι ήθελε κάτι παραπάνω» και εκδήλωνε μια «αρρωστημένη και εμμονική συμπεριφορά».

Μάλιστα, την περιέγραψε ως φορτική και εμμονική μαζί του, υποστηρίζοντας: «Αντιθέτως εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο με έφερνε σε δύσκολη θέση. Με επισκεπτόταν στο θεάτρο με πρόφαση να δει τη μητέρα της, αλλά προσπαθούσα να την αποφύγω».

Ο ίδιος περιέγραψε «την εμμονική, σχεδόν αρρωστημένη συμπεριφορά της καταγγέλλουσας», και κατά τη διάρκεια μιας βάφτισης στην οποία απέφυγε να έρθει σε επαφή μαζί της. «Αυτό έγινε αφορμή, όπως έμαθα καιρό αργότερα, για να παραμένει η καταγγέλλουσα στις τουαλέτες του χώρου και να κλαίει για αρκετή ώρα, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του, κι εκείνος ούτε μου μιλάει”».

Όταν ερωτήθηκε για την ημέρα που καταγγέλλεται από την ίδια πως προέβη σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της σε γραφείο θεατρικής εταιρίας, ο ηθοποιός απαντά: «Δεν στέκει ούτε στην κοινή λογική να έχω προσπαθήσει να έρθω σε συνουσία μαζί της και εκ των υστέρων να έρχεται στο θέατρο για να με συναντήσει δήθεν για να μιλήσουμε για δουλειά».

Αρνητική ήταν απάντησή του και για τον βιασμό τον οποίο καταγγέλλεται ότι τέλεσε σε βάρος της στο θέατρο Ήβη, σημειώνοντας πως ποτέ δεν την κάλεσε για να αναλάβει ρόλο στην παράσταση που ανέβαζε, όπως εκείνη υποστηρίζει, καθώς το καστ για το συγκεκριμένο έργο είχε κλείσει μήνες νωρίτερα.

«Ουδέποτε είχα καμαρίνι δικό μου, καθότι ήμουν σκηνοθέτης και δεν έπαιζα ως ηθοποιός στην παράσταση. Τα πράγματά μου τα άφηνα στο γραφείο του επιστάτη του θεάτρου, ο οποίος κλείδωνε και ξεκλείδωνε το γραφείο του όταν τα χρειαζόμουν», κατέθεσε.