Mητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας: Ψήφισμα προς Γαβρόγλου για τις έμφυλες ταυτότητες
Κατά τη συζήτηση ο μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς αφού ενημέρωσε τους κληρικούς για την Θεματική Εβδομάδα με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» που πρόκειται να υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας κατόπιν εντολής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Οι ιερείς εξέδωσαν και ενέκριναν ομόφωνα το ακόλουθο ψήφισμα διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου:
«Εξοχώτατε Κύριε Υπουργέ,
Στην σημερινή Ιερατική μας Σύναξη, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, και όλοι οι ιερείς της Ιεράς Μητροπόλεως μας, με θλίψη και αγανάκτηση ακούσαμε για την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να επιβάλλει στην νεότητα της πατρίδος μας την αποδόμηση των αξιών. Πρόκειται για το 3ο σκέλος της θεματικής εβδομάδος που αναφέρεται στις «έμφυλες ταυτότητες».
Οδύνη και οργή καταλαμβάνει τις ψυχές μας καθώς παρακολουθούμε την προσπάθεια σας να ξεθεμελιώσετε ότι υγιές έχει απομείνει στον τόπο αυτό. Είδαμε, τις ημέρες που ετοιμαζόταν ο Ορθόδοξος Ελληνισμός να γιορτάσει το κοσμοχαρμόσυνο γεγονός της Γεννήσεως του Χριστού, να στέλνει το Υπουργείο Παιδείας εγκύκλιο με βαθμό προτεραιότητος «εξαιρετικώς επείγον» για την «Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδος Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων» με γενικό τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα»!
Σαφέστατα και απροκάλυπτα το Υπουργείο Παιδείας προωθεί στα παιδιά έναν Σοδομισμό πολύ χειροτέρου τύπου από τη γνωστή ομοφυλοφιλία. Θέλει τα παιδιά να διαλέγουν αυτά το κοινωνικό τους φύλο ανεξαρτήτως από το βιολογικό τους φύλο. Δηλαδή, εάν κάποιο παιδί δεν αισθάνεται καλά με το ότι γεννήθηκε αγόρι ή κορίτσι να μπορεί να δηλώσει το αντίθετο, και μάλιστα να το αλλάζει με τη βοήθεια της ιατρικής.
Αυτό δεν αναφέρεται σαφώς στο σκοπό της Θεματικής Εβδομάδος; Γράφετε: «… δεν επιδιώκεται μόνο η απόκτηση πληροφοριών ή γνώσεων αλλά και η αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών». Δηλαδή, έκφυλη αποδόμηση κάθε τελευταίου ίχνους υγείας, ψυχικής και σωματικής. Γκρέμισμα όχι μόνο των αξιών αλλά και αυτών των φυσικών νόμων, που ισχύουν ανέκαθεν στο ανθρώπινο γένος.
Σας ερωτούμε: Πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες; Από πότε μία θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής; Που είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία; Ποιοί θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά; Τι είδους ανατριχιαστικά πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανήλικων μαθητών; Ρωτήθηκαν μήπως οι υπεύθυνοι γονείς, αν θέλουν τα ανήλικα παιδιά τους να αποδομήσουν τις «έμφυλες ταυτότητες» και ποιοί είναι αυτοί που θα τους τις αποδομήσουν; Με τι θα τις αντικαταστήσουν;
Αντί το σχολείο να βγάζει λεβέντες και λεβέντισσες νιάτα, γεμάτα από υγεία και ζωντάνια, να παραμορφώνει τα παιδιά διδάσκοντας και προωθώντας την οντολογική διαστροφή; Τα ψυχολογικά, ψυχιατρικά και συναισθηματικά τραύματα που θα δημιουργήσετε στις αθώες ψυχές των παιδιών με τη σύγχυση ταυτότητος δεν σας ανησυχούν;. Επιτέλους, μέχρι πότε μια ελάχιστη μειοψηφία που είναι η κοινότητα των ΛΟΑΤ θα επιβάλλει με ολοκληρωτικό τρόπο και φασιστική νοοτροπία τι θα διδαχθούν στα σχολεία τα παιδιά μας;
Φαίνεται ότι δεν θέλετε η νέα γενιά των Ελλήνων να μορφωθεί με τα ιδανικά της ελευθερίας αλλά να μετατραπεί σ’ ένα είδους ανθρωποειδές που θα χειραγωγεί εύκολα η νέα τάξη πραγμάτων, που δεν θα μπορεί να αναπαραγάγει το είδος του, να φέρει άλλους απογόνους. Για να επιτευχθεί έτσι ο στόχος της μείωσης του πληθυσμού και του αφανισμού των Ελλήνων.
Η Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, λοιπόν, μπήκε ήδη και σε διαδικασία συστηματικής πνευματικής και ηθικής γενοκτονίας.
Μαζί με τους άλλους φορείς, εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την επιχείρηση αυτή και κάνουμε έκκληση σε γονείς, εκπαιδευτικούς, την Ιερά Σύνοδο, τις Αρχές, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, και σε κάθε υγιή φορέα της ελληνικής κοινωνίας, να εκφράσουν με κάθε νόμιμο τρόπο και μέσον την αντίθεσή τους στον επιχειρούμενο εκμαυλισμό της προσωπικότητας και στην έντεχνα συγκεκαλυμμένη επιχείρηση «μετάλλαξης» της φύσης των παιδιών και μαθητών της πατρίδας μας».