«Χριστέμποροι» έγιναν οι Τούρκοι
Του Κώστα Χαρδαβέλλα
Τη νέα διαφημιστική του καμπάνια για τον τουρισμό ολοκληρώνει αυτές τις μέρες το υπουργείο τουρισμού της Τουρκίας με κεντρικό πρόσωπο τη γνωστή ηθοποιό Τζούλιαν Μουρ. Η διαφημιστική εκστρατεία για το 2014, που θα παρουσιαστεί μέχρι τέλος του Φεβρουαρίου, περιλαμβάνει μία σειρά από φωτογραφίες διαφόρων περιοχών και μνημείων της Τουρκίας μέσα από το φακό τεσσάρων φωτογράφων παγκοσμίου φήμης. Οι πρώτες 34 αφίσες είναι ήδη έτοιμες και το σκεπτικό με το οποίο δημιουργήθηκαν είναι να παρουσιάσουν τους λόγους για τους οποίους αξίζει να επισκεφθούν οι τουρίστες την Τουρκία. Με κεντρικό σύνθημα της τουρκικής διαφημιστικής καμπάνιας «Τουρκία: το σπίτι...» ο Οργανισμός Τουρισμού της Τουρκίας βάζει στο γενικό τίτλο «Τουρκία: το σπίτι των αρχαίων θεών, της Τροίας, της Ιλιάδας».
Εντύπωση προκαλούν δύο αφίσες που προβάλλουν την Τουρκία ως «σπίτι του Χριστιανισμού» και της «Παρθένου Μαρίας» και απευθύνονται προφανώς στο θρησκευτικό τουρισμό. Την ίδια όμως ώρα, το βαθύ τουρκικό ισλαμικό κράτος, μετατρέπει την Αγια-Σοφιά της Τραπεζούντας και της Νίκαιας σε τζαμιά και αναζητούν τρόπους να κάνουν το ίδιο και με την Αγια-Σοφιά της Κωνσταντινούπολης. Για την ώρα πάντως περιλαμβάνουν την Αγια-Σοφιά και την εκκλησία της Παναγίας Σουμελά στις αφίσες της διαφημιστικής τους εκστρατείας για το θρησκευτικό τουρισμό.
Να σημειωθεί ότι πριν από 2 μήνες, η Τουρκία συμπεριλήφθηκε και στους κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως για «ιατρικό τουρισμό» από το πλέον εξειδικευμένο portal myMEDholiday.com.
Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα κ. Βενιζέλε και κ. Κεφαλογιάννη.
Διαβάστε επίσης:
Η Ελλάδα είχε την υψηλότερη αύξηση διανυχτερεύσεων στην ΕΕ το 2013