Οι Αμερικάνοι υποκλίθηκαν στους «κουζουλούς» πιλότους της 115 ΠΜ!
Έλληνες είναι οι χειριστές μαχητικών αεροσκαφών που έλαβαν τον τίτλο του 1ου και 2ου καλύτερου Πολεμιστή και ανήκουν στην ξακουστή 343 Μοίρα της Σούδας, τη «φωλιά» του ήρωα Σμηναγού Κώστα Ηλιάκη.
Η φήμη των «κουζουλών» της 115 Π.Μ έκανε τον Διοικητή της Διοίκησης Αμερικανικών Αεροπορικών Δυνάμεων Ευρώπης και Αφρικής να βγεί εκτός προγράμματος και να πετάξει μέχρι την Σούδα.
Οι κολακευτικές αναφορές του προσωπικού της 494th Fighter Squadron ,του κέντρισαν το ενδιαφέρον για τους «παλαβούς» Έλληνες.
Την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014, ο Αμερικανός Διοικητής της Διοίκησης Αμερικανικών Αεροπορικών Δυνάμεων Ευρώπης και Αφρικής , Πτέραρχος Frank Gorenc, επισκέφτηκε την 115 Πτέρυγα Μάχης/Αεροπορική Βάση Σούδας, στην Κρήτη, όπου τον υποδέχθηκε ο Διοικητής, Σμήναρχος (Ι) Ιωάννης Γκοντικούλης.
Έλληνες είναι οι χειριστές μαχητικών αεροσκαφών που έλαβαν τον τίτλο του 1ου και 2ου καλύτερου (έπειτα από σκληρά γυμνάσια που διήρκεσαν έναν μήνα στην Ισπανία μεταξύ αεροπορικών δυνάμεων της Ελλάδας, της Τουρκίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας).
Όπως αναφέρει το veteranos.gr,πρόκειται για τον υποσμηναγό Χαράλαμπο Νίκου, που έλαβε το δίπλωμα του "1ου καλύτερου Πολεμιστή", και τον σμηναγό Λουκά Θεοχαρόπουλο, που κατέκτησε τον τίτλο του "2ου καλύτερου Πολεμιστή".
Και οι δύο διακριθέντες είναι "Κρητικοί".
Ανήκουν στην ξακουστή 343 Μοίρα της Σούδας, τη "φωλιά" του ήρωα Σμηναγού Κώστα Ηλιάκη που στις 23 Μαΐου του 2006 καταρρίφθηκε ανοιχτά της Καρπάθου από τουρκικό μαχητικό, αλλά και του ψυχωμένου Σμηναγού Δινόπουλου που το 1974 κατέρριψε δύο τουρκικά Φάντομ, όταν αυτά τόλμησαν να ανοίξουν πυρ κατά του ανθυποσμηναγού Σκαμπαρδώνη...
Στην ίδια Μοίρα και ένας άλλος «Κουζουλός»
Ο Σμηναγός (Ι) Γεώργιος Ανδρουλάκης είναι ο Επικεφαλής της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 και Ιπτάμενος του Προγράμματος Επίδειξης.
Εισήχθη στη Σχολή Ικάρων το 1997 και αποφοίτησε με το βαθμό του Ανθυποσμηναγού το 2001. Μετά την ολοκλήρωση της αεροπορικής του εκπαίδευσης στην 120 ΠΕΑ το 2002, τοποθετήθηκε σε αεροσκάφη Α-7E Corsair στην 116ΠΜ/335 Μοίρα ενώ το 2004 μετακινήθηκε στην 115ΠΜ σε αεροσκάφη F-16 Block 52+. Από το 2005 υπηρετεί στην 343 Μοίρα.
Έχει πάνω από 1300 ώρες πτήσης με αεροσκάφη F-16.