Συνήγορος Καταναλωτή: Παρέμβαση για χρεώσεις στο 10306 και για «φραγή» στο 13033
Παρέμβαση προς τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών προκειμένου να σταματήσουν οι χρεώσεις στο 10306 και να «ανοίξουν» στα καρτοκινητά τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων στον αριθμό 13033 έκανε σήμερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Με επιστολή που απέστειλε και την οποία κοινοποίησε στα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και στην Εθνική Αρχή Τηλεπικοινωνιών, ο Συνήγορος Καταναλωτή σημειώνει με έμφαση ότι έχει γίνει αποδέκτης έγγραφων αναφορών και παραπόνων ότι η κλήση προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης για την πανδημία) χρεώνεται από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Στην ίδια επιστολή καλεί επίσης τους παρόχους να διασφαλίσουν ότι όλοι οι συνδρομητές τους και ανεξάρτητα από το είδος του προγράμματος που διαθέτουν θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα στον ειδικό αριθμό 13033, όπως ρητά καθορίζει η σχετική ΚΥΑ.
Ο Λευτέρης Ζαγορίτης σημειώνει μάλιστα ότι έχει γίνει αποδέκτης καταγγελιών από κατόχους προγραμμάτων καρτοκινητής περί μη αποδοχής αποστολής των απαιτούμενων δωρεάν μηνυμάτων προς τον ειδικό αριθμό για λόγους που σχετίζονται με την ύπαρξη χρηματικού υπολοίπου στον λογαριασμό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Σοκαριστικές εικόνες: Αυτός είναι ο λόγος που γέμισε όλη η Ελλάδα νεκρά χελιδόνια