Μεγάλος Περίπατος: Πόσο θα διαρκέσουν τα έργα στην Πανεπιστημίου
Η εικόνα της περασμένης Δευτέρας (15/06) με τις χαοτικές ουρές δεν επαναλήφθηκε, παρότι προβλήματα χθες, Τρίτη (16/06) δημιουργήθηκαν από πορεία των υγειονομικών, η οποία σε συνδυασμό με τις εργασίες θα μπορούσε να μετατραπεί σε μια ακόμη ημέρα ταλαιπωρίας για τους οδηγούς που έπρεπε να κινηθούν στο κέντρο της πρωτεύουσας.
Για τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του «Μεγάλου Περιπάτου» και αλλάζουν τα δεδομένα στο ιστορικό κέντρο, μίλησε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας συγκοινωνιολόγων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, η οποία εκπόνησε τη μελέτη παρεμβάσεων/επιπτώσεων, Γιώργος Γιαννής.
Ο επικεφαλής της ομάδας που πραγματοποίησε τη μελέτη, μιλώντας στον RealFM την Τρίτη (16/06), ζήτησε από τους πολίτες λίγες ημέρες υπομονή, καθώς δυστυχώς, όπως ανέφερε, η ταλαιπωρία συχνά είναι το τίμημα των μεγάλων αλλαγών. Όπως επεσήμανε, πάντως, καταγράφονται τα προβλήματα και υπάρχει η πρόθεση να αναζητηθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις. Εκείνο που αναμένεται να αλλάξει και που θα οδηγήσει σε μείωση της κίνησης στο κέντρο, όπως ανέφερε ο συγκοινωνιολόγος, είναι η συνήθεια των πολιτών να διέρχονται από το κέντρο της πόλης προκειμένου να μετακινηθούν.
Δείτε στην gallery φωτογραφίες από την Πανεπιστημίου:
«Παρακολουθούμε στενά την κυκλοφορία, δεν είναι σωστό επιστημονικά να βγάζουμε συμπεράσματα με στοιχεία μόνο μιας ημέρας. Βλέπουμε ότι σήμερα είναι καλύτερα από χθες. Ειδικά χθες (σ.σ. Δευτέρα) η συγκοινωνιακή επιβάρυνση σε όλους τους άξονες ήταν όπως την είχαμε προβλέψει με εξαίρεση τον μεγάλο άξονα από την Συγγρού, όπου υπήρχε και ένα ζήτημα με την Όλγας, την οποία το google maps την έδινε ανοιχτή και υπήρχε αυτή η παρανόηση στους οδηγούς. Με αποτέλεσμα να έχει μια ουρά που κράτησε μέχρι να τελειώσει η συμφόρηση, όπως κάθε πρωί, γύρω στις 9:40, τέλειωσε στις 10:50» ανέφερε.
«Χθες το απόγευμα (σ.σ. Δευτέρα) η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας ήταν χαμηλή και αυτή η κυκλοφορία δεν σχετιζόταν απαραίτητα με το κέντρο. Προφανώς υπάρχουν επιρροές. Έχουμε πει ότι θα πούμε τα ποσοστά μόλις περάσουν μερικές ημέρες. Η πρώτη ημέρα ήταν δύσκολη, περιμέναμε ότι θα ήταν δύσκολη. Δεν ήταν ξαφνικό, ήταν αναμενόμενο. Μερικές ημέρες συμφόρησης είναι το αναπόφευκτο κόστος κάθε μεγάλου έργου που γίνεται και δη στο κέντρο της πόλης» πρόσθεσε ο Γιώργος Γιαννής.
Ερωτηθείς αν ήταν η κατάλληλη στιγμή για να εφαρμοστεί απάντησε «αν περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή, δεν θα κάνουμε ποτέ τίποτε». «Η στιγμή ήταν καλή κατ' αρχάς, πρώτον γιατί δεν έχουμε τουρίστες, δεύτερον η κυκλοφορία είναι σχετικά πεσμένη λόγω του κορονοϊού. Έχουμε το μειονέκτημα ότι οι επιβάτες των ΜΜΕ, πρέπει να είναι αραιοί και έχουμε χαμηλότερη πλήρωση. Έχουμε υπέρ και κατά. Ειδικά χθες να δώσω ένα παράδειγμα, αν κάποιος άφηνε το αυτοκίνητο στο μετρό ΦΙΞ, που έχει πάρκινγκ έξι ορόφων, που γεμίζουν μόνο οι τρεις και σε τέσσερα λεπτά από το ΦΙΞ με το μετρό φτάνεις στην Πανεπιστημίου, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διάλεξε να κάνει 45 λεπτά για να φτάσει στην Ομόνοια» σημείωσε.
«Οι χθεσινές μας μετρήσεις (σ.σ. της Δευτέρας) ενώ είχαμε πει ότι από 2,5 λεπτά θα γίνουν 5, έγιναν 4,8 λεπτά στην Πανεπιστημίου. Το είχαμε προβλέψει και μιλάμε για 2 λεπτά και κάτι καθυστέρηση, όλο κι όλο» δήλωσε χαρακτηριστικά. «Το ότι είχαμε 45 λεπτά καθυστέρηση στη Συγγρού δεν το αμφισβητώ, αλλά το πρόβλημα δεν ήταν η κίνηση στην Πανεπιστημίου, αλλά όλη η κίνηση που δημιουργήθηκε πριν από την Πανεπιστημίου. Αυτό θέλω να καταλάβουμε. Σήμερα (σ.σ. Τρίτη) η κατάσταση είναι καλύτερη και έχουν παίξει ρόλο και οι εναλλακτικές διαδρομές που δώσαμε» συμπλήρωσε ο Γιώργος Γιαννής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Άγριο φονικό στο Μενίδι: Με έξι μαχαιριές σκότωσε την μητέρα του ο 34χρονος