Ο προαστιακός πάει Πάτρα…
Η επέκταση του τμήματος αφορά το κομμάτι από Ροδοδάφνη έως Ψαθόπυργο, συνολικού μήκους 21,5 χλμ, συμπεριλαμβανομένης και της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας, συνολικού μήκους περίπου 5 χλμ ανά κλάδο.
Πρόκειται για τη κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ.
Στις δηλώσεις του, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης, τόνισε: «Το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει τη κατασκευαστική αγορά, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας».
Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη- Ρίο, η οποία συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Κατά μήκος της συγκεκριμένης γραμμής θα κατασκευαστούν 5 σταθμοί στις περιοχές Ροδοδάφνης, Σελιανίτικων, Καμαρών, Ψαθοπύργου και Αραχωβιτίκων, οι οποίες θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των ανωτέρω περιοχών.