Καταγγελία στο Newsbomb: Χωρίς ρεύμα για 2,5 μήνες στην Κηφισιά - «Έπαθε θερμοπληξία»
Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει μία πολίτης, η οποία καταγγέλλει ότι -λόγω γραφειοκρατίας και έλλειψης επικοινωνίας με τη ΔΕΔΔΗΕ- ζει χωρίς ρεύμα εδώ και δυόμισι μήνες.
Η γυναίκα έχει απέστειλε εξώδικο προς την αρμόδια υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ, στο οποίο περιγράφει την κατάσταση και το πώς έφτασε να ζει μαζί με το σύζυγό της χωρίς ρεύμα από την 27η Απριλίου 2021.
Ο πληρεξούσιος δικηγόρος, Κωνσταντίνος-Ευάγγελος Μηναιόπουλος, έχει αναλάβει να «τρέξει» την υπόθεση. Μιλώντας στο newsbomb εξηγεί ότι «είναι απίστευτο εν έτει 2021 να μένει ένα νοικοκυριό χωρίς ρεύμα για λόγους γραφειοκρατίας και παντελούς έλλειψης επικοινωνίας με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Σήμερα καταθέτουμε μήνυση για το αδίκημα της έκθεσης σε κίνδυνο σε βάρος των προϊσταμένων της ΔΕΔΔΗΕ καταστήματος Φιλοθέης-Κηφισιάς, καθώς μόλις χθες κοινοποιήσαμε νέα εξώδικο διαμαρτυρία, γνωστοποιώντας ότι η εντολέας μου έχει ήδη υποστεί σωματική βλάβη –πριν μία εβδομάδα λόγω του καύσωνα υπέστη θερμοπληξία- με αποτέλεσμα να ζητήσουμε να της αποσταλεί το απαραίτητο έγγραφο για την ηλεκτροδότηση του σπιτιού της μέχρι σήμερα στις 10.00 το πρωί. Αυτό δεν έγινε και έτσι καταθέτουμε τη μήνυση. Οι αρμόδιοι επέδειξαν βαριά αμέλεια αγνοώντας την».
Όλα ξεκίνησαν το 2016 όταν η εντολέας του κ. Μηναιόπουλου αγόρασε τον πρώτο όροφο διπλοκατοικίας στην Κάτω Κηφισιά. Στο εξώδικο περιγράφει αναλυτικά την κατάσταση:
«Ο όροφος αυτός ηλεκτροδοτείτο από τη παροχή του ισογείου, το οποίο ανήκει στον ίδιο ιδιοκτήτη ο οποίος μου πούλησε τον πρώτο όροφο.
Περί τα τέλη του καλοκαιριού του 2020, κατόπιν αιτήματός μου, εγκαταστήσατε η πρώτη από εσάς , στο διαμέρισμά μου μετρητή, ολοκληρώνοντας την α΄ φάση της διαδικασίας ηλεκτροδότησης.
Στην προσπάθειά μου να συλλέξω όλα τα έγγραφα που απαιτούντο για την β΄ φάση της διαδικασίας ηλεκτροδότησης, ταλαιπωρήθηκα περί τους 13 μήνες για να λάβω το ΤΑΠ από τις υπηρεσίες του Δήμου Κηφισιάς, το οποίο έλαβα τελικά στις 7-5-2021, καθυστέρηση για την οποία δεν έχετε όλοι από εσάς καμία ευθύνη , και για την οποία ρητά επιφυλάσσομαι .
Εν τούτοις, από την 27-04-2021, λόγω μίσθωσης του ισογείου διαμερίσματος, αναγκαστικά διεκόπη η παροχή ρεύματος από τον μετρητή του στο δικό μου διαμέρισμα.
Έχοντας όμως εμπιστοσύνη στην Εταιρεία σας, πρώτη από εσάς, ουδόλως παραπονέθηκα, αλλά αφού έλαβα το ΤΑΠ στις 7-5-2021, την επομένη ημέρα, ήτοι, στις 08-05-2021 σας απέστειλα άπαντα τα δικαιολογητικά για την ολοκλήρωση της β΄και τελευταίας φάσης της διαδικασίας ηλεκτροδότησης, που είναι η σύναψη σύμβασης με την ΔΕΔΔΗΕ. Τα δικαιολογητικά εστάλησαν ηλεκτρονικά και ταχυδρομικά σε έντυπη μορφή με την ταχυμετα-φορική εταιρεία speedexστο κατάστημα σας «Φιλοθέης - Κηφισιάς».
Από την 27-04-2021 έως και την 04-06-2021 δεν έλαβα καμία απάντηση από την Εταιρεία σας.
Την 04-06-2021 όχλησα την πρώτη από εσάς με το από 06:32 π.μ. email καθώς δεν είχα λάβει ακόμα τη σύμβαση για υπογραφή ή κάποια εν γένει απάντηση.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας με καλέσατε από το τηλέφωνο 2102702229 για να με ενημερώσετε ότι «από την οικοδομική άδεια λείπει η σφραγίδα της πολεοδομίας για ηλεκτροδότηση».
Την 05-06-2021 επισκέφθηκα την Υπηρεσία Δόμησης Δήμου Κηφισιάς , 2η από εσάς, για να ζητήσω αυτήν την σφραγίδα, όπου ο υπάλληλος μου δήλωσε ότι «το τμήμα είναι υποστελεχωμένο με πολύ φόρτο εργασίας, και ως εκ τούτου θα χρειαστεί ίσως και δύο μήνες για να σφραγίσει την οικοδομική άδεια, επειδή πρέπει να βρει και να ελέγξει όλα τα αρχιτεκτονικά σχέδια που αφορούν το οικόπεδο».
Αναγκάστηκα να απευθυνθώ σε γνωστή μου αρχιτέκτονα για να βρει μία λύση, η οποία και με παρέπεμψε σε άλλον υπάλληλο της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Κηφισιάς.
Ο δεύτερος υπάλληλος ο οποίος ήλεγξε τα σχέδια, μου δήλωσε πως βασική προϋπόθεση για να σφραγίσει την οικοδομική άδεια είναι να του προσκομίσω μία βεβαίωση από την ΔΕΔΔΗΕ Φιλοθέης-Κηφισιάς η οποία να αναφέρει πόσες παροχές ρεύματος υπάρχουν στο οικόπεδο όπου βρίσκεται το διαμέρισμά μου.
Έκτοτε αρχίζει και πάλι νέος ΓΟΛΓΟΘΑΣ για να λάβω απόκριση από την Εταιρεία σας.
Την 9-6-2021 και ώρα 12:40 σας απέστειλα ηλεκτρονικώς το αίτημα: “παρακαλώ να μου αποστείλετε μία βεβαίωση η οποία να αναφέρει πόσες παροχές ηλεκτρικού ρεύματος έχει το οικόπεδο της οικοδομικής αδείας του διαμερίσματος ιδιοκτησίας μου. Σας επισυνάπτω την οικοδομική άδεια. Την βεβαίωση αυτή χρειάζεται να λάβει η Υπηρεσία Δόμησης Κηφισιάς προκειμένου να σφραγίσει την οικοδομική άδεια του διαμερίσματός μου για ηλεκτροδότηση» .
Το ίδιο μήνυμα επανελήφθη και την ώρα 12:55 με κάποια διευκρίνιση. Ουδεμία απάντηση έλαβα.
Παράλληλα τηλεφωνούσα στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΔΔΗ, το οποίο είναι αριθμός 2111900500 και κάθε φορά ένας διαφορετικός υπάλληλος σας τηλεφωνητής απαντούσε, ο οποίος δήλωνε αναρμόδιος επί του θέματός μου και με διαβεβαίωνε ότι θα ενημερώσει τον αρμόδιο να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω email, συμφώνως προς την πολιτική της εταιρείας. Έκτοτε, έως σήμερα, κανείς από την ΔΕΔΔΗΕ δεν επικοινώνησε μαζί μου, είτε μέσω e-mail, είτε τηλεφωνικώς.
Παράλληλα, ζήτησα από το τηλεφωνικό κέντρο να μου κλείσει ραντεβού με την ΔΕΔΔΗΕ Φιλοθέης – Κηφισιάς, αλλά μου απάντησαν ότι το τηλεφωνικό κέντρο δεν κλείνει ραντεβού στους πολίτες.
Στις 27 Ioυνίου έκανα μία επιτόπια επίσκεψη στην ΔΕΔΔΗΕ Φιλοθέης - Κηφισιάς, όπου δεν μου επέτρεψαν να μπω μέσα σύμφωνα με την πολιτική σας, όμως ο φύλακας μου έδωσε ένα έντυπο το οποίο πληροφορεί τους πολίτες ότι μπορούν να κλείσουν ραντεβού με τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ μέσω του email filkif@deddie.gr.
Στις 28-06-2021 και ώρα 14:12 έστειλα ένα e-mail και ζήτησα να μου κλείσουν ραντεβού, όμως μέχρι σήμερα δεν έλαβα καμμία απάντηση».
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Τουρισμός για όλους: Παράταση αιτήσεων ανακοίνωσε η Ζαχαράκη