ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημιώσεις για βλάβες σε συσκευές - Βήμα βήμα η αίτηση για τα 600 ευρώ
Μέχρι 600 ευρώ αποζημίωση μπορούν να λάβουν καταναλωτές για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές που προκλήθηκαν λόγω των προβλημάτων ηλεκτροδότησης που προέκυψαν από την κακοκαιρία.
Οι καταναλωτές έχουν προθεσμία δέκα ημερών προκειμένου να δηλώσουν τις βλάβες με την διευκρίνιση από τον ΔΕΔΔΗΕ δεν θα δοθούν αποζημιώσεις όταν αυτές οφείλονται σε ανωτέρα βία.
Η διαδικασία γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ (https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html).
Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».
O ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει πως σύμφωνα με τον κανονισμό η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέον:
- να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
- να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
- να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
- να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του
Η απόφαση για την αποζημίωση
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.
Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.