Νάξος: Έκλεισε το αεροδρόμιο λόγω ασθένειας του μοναδικού υπαλλήλου

Μεγάλο είναι το πρόβλημα λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, κάτι που έγινε εμφανές και από το περιστατικό στη Νάξο.
Ο απίθανος λόγος για τον οποίο δεν λειτούργησε το αεροδρόμιο στη Νάξο την Κυριακή.
Φωτογραφία αρχείου / InTime
2'

Κλειστό έμεινε την Κυριακή 30 Ιανουαρίου το αεροδρόμιο της Νάξου και δεν πραγματοποιήθηκαν πτήσεις από και προς το νησί. Αιτία; Η ασθένεια του μοναδικού υπαλλήλου, ο οποίος παρέχει υπηρεσίες Πληροφοριών Πτήσεων, για τον οποίο δεν υπάρχει αντικαταστάτης ούτε και ρεπό… Ο άνθρωπος αρρώστησε, άλλος υπάλληλος για να αναπληρώσει τη θέση δεν υπήρχε, κι έτσι η Νάξος έμεινε χωρίς αεροδρόμιο.

Σε ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, με αφορμή και το συμβάν της Νάξου, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για υποστελέχωση στα περιφερειακά αεροδρόμια. Όπως τονίζεται, η έλλειψη υπαλλήλων έχει συμβάλει καθοριστικά στην υπολειτουργία τους.

Η ανακοίνωση:

«Χθες (30-1-2022) στις 20:26 τοπική ώρα έκλεισε το αεροδρόμιο της Νάξου λόγω ασθένειας του μοναδικού υπαλλήλου που παρέχει υπηρεσίες Πληροφοριών Πτήσεων (AFIS). Το περασμένο καλοκαίρι για τον ίδιο λόγο είχαν κλείσει τα αεροδρόμια της Ικαρίας, της Μήλου και της Κοζάνης ενώ πρόσφατα των Κυθήρων.

Στα 12 από τα 15 παραμεθόρια αεροδρόμια που παρέχουν την υπηρεσία Πληροφοριών Πτήσεων, υπηρετεί μόνο ένας υπάλληλος εξυπηρετώντας επιβατικές, νοσοκομειακές, στρατιωτικές πτήσεις καθ’ όλο το 24ωρο, χωρίς ρεπό και άδεια. Στα 7 από τα 12 δεν υπάρχει κανείς μόνιμος υπάλληλος και καλύπτονται με μετακινήσεις καθ’ όλο το χρόνο αφήνοντας κενά υποστελέχωσης στα υπόλοιπα αεροδρόμια.

Η ιδιωτικοποίηση προϋποθέτει απώλειες σε εργαζόμενους

Η υποστελέχωση του κλάδου είναι προϊόν του παγώματος των προσλήψεων, της μετάταξης 57 υπαλλήλων AFIS στον κλάδο των Ηλεκτρονικών (προς εξυπηρέτηση συντεχνιακών συμφερόντων με την ανοχή της προηγούμενης και της τωρινής Διοίκησης) και της συνταξιοδότησης υπαλλήλων.

Επίσης, οφείλεται στην προετοιμασία ολοκλήρωσης της ιδιωτικοποίησης της ΥΠΑ, που προϋποθέτει τη συρρίκνωση του αριθμού των υπηρετούντων υπαλλήλων η οποία όμως είναι σε βάρος των αναγκών του επιβατικού κοινού και των κατοίκων των ακριτικών νησιών γενικότερα.

«Επειδή δεν υπάρχει κανένα σχέδιο από τη Διοίκηση της ΥΠΑ και το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών που να αφορά σε μετατάξεις-προσλήψεις στον κλάδο Πληροφοριών Πτήσεων με προοπτική άμεσης υλοποίησης, το φαινόμενο του κλεισίματος αεροδρομίων εκτιμούμε ότι θα είναι συχνό ενώ προβλέπεται να ενταθεί κατά του θερινούς μήνες λόγω της αύξησης του αριθμού των πτήσεων και της επέκτασης των ωραρίων»».

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.