Θεσσαλονίκη: Πορεία από εργαζόμενους του ΟΑΣΘ

Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που εκτελούν μέρος του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ σε 31 γραμμές, κυκλοφορούν κανονικά
grtimes.gr
2'

Παράσταση διαμαρτυρίας, για τη μη εφαρμογή της επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας και τη μη καταβολή επιδομάτων, πραγματοποίησαν έξω από το κτίριο διοίκησης του ΟΑΣΘ, οι εργαζόμενοι του οργανισμού, οι οποίοι για σήμερα, κήρυξαν 5ωρη στάση εργασίας, μέχρι τις 2 μμ. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, πραγματοποίησαν και πορεία διαμαρτυρίας στους γύρω δρόμους.

«Ενώ όλα είναι συμφωνημένα εδώ και μήνες, ωστόσο ακόμη δεν έχει ανάψει το πράσινο φως στη συλλογική σύμβαση εργασίας», ανέφερε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Συνδικάτου των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Γιάννης Δήμκας, προσθέτοντας «πληρωθήκαμε χθες και διαπιστώσαμε ότι μας έκοψαν την καταβολή των επιδομάτων ανθυγιεινού και θέσεως ευθύνης, με το αιτιολογικό ότι δεν έχει εκδοθεί σχετική ΚΥΑ. Εδώ και πέντε χρόνια τα λαμβάνουμε αυτά τα επιδόματα χωρίς να έχει υπογραφεί η σχετική ΚΥΑ και τώρα αποφάσισαν ότι δεν θα το πληρωνόμαστε μέχρι να υπογραφεί;», αναρωτήθηκε. Η μη καταβολή των επιδομάτων «ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι», σημείωσε ο ίδιος, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ να εντείνουν τις κινητοποιήσεις τους στο αμέσως επόμενο διάστημα.

«Τα θέματα είναι δρομολογημένα για να λυθούν», τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας, προσθέτοντας ότι «υπήρξε καθυστέρηση από πλευράς του σωματείου των εργαζόμενων του οργανισμού σε ό,τι αφορά τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας».

Ανέφερε ότι ενώ η ΣΣΕ υπογράφηκε τον Ιούλιο του 2021, οι εργαζόμενοι την ψήφισαν στις 29 Δεκεμβρίου 2021 και έτσι ο σχετικός φάκελος απεστάλη στις 10/1/2022 στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και αφού υπεγράφη, «τώρα βρίσκεται στο Υπουργείο Οικονομικών. Εντός των επόμενων ημερών θα υπογραφεί».

Αναφορικά με τα επιδόματα και την ΚΥΑ, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Σκόδρας επισήμανε ότι ενώ η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση θα έπρεπε να είχε υπογραφεί το 2017 με την κρατικοποίηση του οργανισμού «όχι μόνο δεν το έπραξαν και μας παρέδωσαν ένα ναρκοθετημένο περιβάλλον, τώρα που προσπαθούμε να κλείσουμε τις εκκρεμότητες και να βάλουμε μία τάξη, δημιουργούνται προβλήματα και εντάσεις χωρίς λόγο». Στο πλαίσιο αυτό είπε «η ΚΥΑ έχει ετοιμαστεί, όπως και το σχέδιο τροπολογίας που θα ρυθμίσει και τα θέματα των επιδομάτων των εργαζομένων».

Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που εκτελούν μέρος του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ σε 31 γραμμές, κυκλοφορούν κανονικά.

Διαβάστε επίσης:

Θεσσαλονίκη: Πεντάωρη στάση εργασίας σήμερα (8/4) στον ΟΑΣΘ

ΟΑΣΘ: Έρχονται τα ψηφιακά πρόστιμα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς