Κίνηση LIVE: Παραμένει το «έμφραγμα» στους δρόμους - Πού εντοπίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα
Η γενική απεργία στα ΜΜΜ προκάλεσε κυκλοφοριακό «έμφραγμα» στην Αττική. Από τις 7:00 το πρωί κεντρικοί δρόμοι είχαν «πλημμυρίσει» με αυτοκίνητα, με τις καθυστερήσεις να είναι μεγάλες. Η κίνηση συνέχισε να είναι... αφόρητη για τους οδηγούς παρά το γεγονός ότι η ώρα αιχμής, αυτή που μετακινούνται οι περισσότεροι προς τους εργασιακούς χώρους, είχε περάσει.
Συγκεκριμένα, παραμένει ιδιαίτερα αυξημένη η κίνηση σε όλους τους δρόμους του λεκανοπεδίου. Στην Αθηνών-Κορίνθου και τα δύο ρεύματα έχουν πυκνή ροή οχημάτων, ενώ στην Αθηνών-Λαμίας τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο, παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις σχεδόν σε όλο το εντός Αθήνας δίκτυο.
Προβλήματα παρουσιάζονται και στην κάθοδο της λεωφόρου Κηφισίας, όπως και στο κέντρο στις οδούς Αχιλλέως και Μάρνη.
Συμφόρηση και στην άνοδο της οδού Πειραιώς, ενώ φαίνεται να ομαλοποιείται η κατάσταση στους δρόμους του κέντρο του Πειραιά και γύρω από το λιμάνι.
Βέβαια, νέος κύκλος ταλαιπωρίας αναμένεται να ξεκινήσει προς το μεσημέρι καθώς το κέντρο θα είναι ξανά απροσπέλαστο λόγω κινητοποιήσεων και διαδηλώσεων στο υπουργείο Οικονομικών στις 12:00.
Προβλήματα παρουσιάστηκαν νωρίτερα και στην Αττική Οδό, η οποία ενημέρωσε για καθυστερήσεις στην έξοδο για Λαμία από το ρεύμα προς Ελευσίνα, όπως και στην έξοδο για Πειραιά αντίστοιχα λόγω της πολύ αυξημένης κίνησης στην εθνική οδό. Με νέα ενημέρωση, ωστόσο, η Αττική Οδός αναφέρει πως πλέον υπάρχει ομαλή κυκλοφορία στο δίκτυό της.
Δείτε LIVE την ενημέρωση της τροχαίας για την κίνηση στους δρόμους.
Δείτε χάρτες με την κίνηση στην Αττική:
Οι εικόνες από κεντρικές οδικές αρτηρίες, όπως η Πέτρου Ράλλη και η συμβολή του Κηφισού με τη λεωφόρο Αθηνών, είναι ενδεικτικές της κατάστασης που επικράτησε σχεδόν από τα ξημερώματα στους δρόμους.
Ενδεικτικά και τα ρεπορτάζ των τηλεοπτικών σταθμών για την κίνηση στους δρόμους, η οποία προοδευτικά αυξάνεται.
Όσο περνούσε η ώρα και οι περισσότεροι πολίτες ξεκινούσαν για τον χώρο εργασίας τους, ήταν αναμενόμενο να αυξηθεί και η κίνηση στους δρόμους.
Λίγο πριν τις 8:00, η εικόνα του σχετικού χάρτη κυκλοφορίας ήταν η παρακάτω...
Τα προβλήματα στους δρόμους, συνεχίστηκαν και μετά τις 8:00 καθώς το μποτιλιάρισμα έγινε ακόμα πιο έντονο...
Ακόμα και μετά τις 10:00 υπήρξαν καθυστερήσεις και προβλήματα στους περισσότερους δρόμους.
Ποιοι απεργούν σήμερα (21/9)
Στην 24ωρη απεργία που προκήρυξε το Εργατικό Κέντρο Αθήνας για την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου συμμετέχουν σήμερα τα σωματεία εργαζομένων στις συγκοινωνίες της Αθήνας, με αφορμή νομοσχέδιο για τις ΔΕΚΟ του υπερταμείου.
Έτσι σήμερα δεν κυκλοφορούν λεωφορεία και τρόλεϊ από την έναρξη της βάρδιας μέχρι και τη λήξη της. Κατά πάσα πιθανότητα, θα κυκλοφορήσουν πάντως οι 60 λεωφορειακές γραμμές που έχουν παραχωρηθεί σε ΚΤΕΛ.
Στην απεργία συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ και Τραμ, σύμφωνα με την ανακοίνωση των σωματείων της ΣΤΑΣΥ.
Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ αναφέρει:
«Ενώ η κοινωνία βιώνει, καθημερινά, τις συνέπειες της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ, με τις δραματικές αυξήσεις στη τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος, η Κυβέρνηση προωθεί τα σχέδιά της για την ιδιωτικοποίηση της Ε.Υ.Δ.Α.Π. και των εταιρειών Αστικών Συγκοινωνιών, όπως ο Ο.Α.Σ.Α., η ΣΤΑ.ΣΥ. και η Ο.Σ.Υ., αδιαφορώντας για τις συνέπειες από την κερδοσκοπική ασυδοσία, που θα υπάρξουν για το μέγιστο αγαθό, το νερό και τις Αστικές Συγκοινωνίες.
Το νομοσχέδιο, που βρίσκεται στη Βουλή και υλοποιεί αυτόν το σχεδιασμό, για να διευκολύνει τις ιδιωτικοποιήσεις, προβλέπει και σειρά ρυθμίσεων, οι οποίες οδηγούν σε διάλυση τις εργασιακές σχέσεις, δημιουργούν εργαζόμενους πολλών ταχυτήτων μέσα στον ίδιο εργασιακό χώρο και υπονομεύουν περισσότερο τον ρόλο των συλλογικών διαπραγματεύσεων.
Συγκεκριμένα, οι νεοπροσληφθέντες εργαζόμενοι εξαιρούνται από τις Επιχειρησιακές
Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και διευκολύνεται η απόλυσή τους, ακόμα και ένα έχουν προσληφθεί ως αορίστου χρόνου. Επίσης, για πρώτη φορά, προβλέπεται η ύπαρξη σε αυτές τις εταιρείες «νοικιαζόμενων» εργαζόμενων.
Παράλληλα, σε ένα κρεσέντο παλαιοκομματισμού και εξυπηρέτησης πελατειακών σχέσεων με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο: α) περιορίζεται ο ρόλος του ΑΣΕΠ στις προσλήψεις προσωπικού, β) ενισχύονται οι προμήθειες σε απευθείας αναθέσεις και γ) ανοίγει η πόρτα προσλήψεων ακριβοπληρωμένων «golden boys» καθώς δίνεται η δυνατότητα προσλήψεων για θέσεις Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών, υπονομεύοντας την υπηρεσιακή εξέλιξη του υπάρχοντος προσωπικού.
Όλοι μαζί οι εργαζόμενοι στις Αστικές Συγκοινωνίες της πρωτεύουσας θα αγωνιστούμε, με όλες τιςδυνάμεις μας, για να αποτρέψουμε τη ψήφιση αυτού του εκτρωματικού νομοσχεδίου.
Συμμετέχουμε στην 24ωρη απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθήνας, την Τετάρτη 21-9-2022, καθώς και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12:00 στο Υπουργείο Οικονομικών.
Τα Δ.Σ».
ΟΣΥ: Προσφυγή στη Δικαιοσύνη για την 24ωρη απεργία των εργαζομένων σε λεωφορεία και τρόλεϊ
Στη Δικαιοσύνη προσέφυγε χθες και η Διοίκηση της Ο.ΣΥ. Α.Ε. ζητώντας η αυριανή 24ωρη απεργία σε τρόλεϊ και λεωφορεία να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική.
Η Διοίκηση σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως τα Σωματεία εργαζομένων της Εταιρίας εξήγγειλαν αιφνιδιαστικά την απεργία και δεν τηρήθηκαν οι νόμιμες προϋποθέσεις κήρυξης της απεργίας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διοίκησης η εκδίκαση του αιτήματος αναμένεται να γίνει αύριο το πρωί.
«Οι Οδικές Συγκοινωνίες ζητούν συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία που αναμένεται να υποστεί αύριο κατά τις μετακινήσεις του στην Αττική» καταλήγει η ανακοίνωση της Διοίκησης της ΟΣΥ.