Αδωνις Γεωργιάδης στο Newsbomb: Κλειστά τα καταστήματα λόγω Μαραθωνίου

Τα καταστήματα, όπως τόνισε ο Αδωνις Γεωργιάδης στο Newsbomb.gr θα ανοίξουν την Κυριακή, 27 Νοεμβρίου, λόγω της Black Friday που πέφτει την Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου

Αδωνις Γεωργιάδης στο Newsbomb: Κλειστά τα καταστήματα λόγω Μαραθωνίου
Ανοιχτά θα είναι τα καταστήματα την Κυριακή, 27 Νοεμβρίου, ενώ στις 25 Νοεμβρίου είναι η Black Friday
Eurokinissi
3'

Κλειστά θα είναι τα καταστήματα την Κυριακή, 13 Νοεμβρίου, λόγω του Μαραθωνίου, όπως εξήγησε ο υπουργός Ανάπτυξης, Αδωνις Γεωργιάδης, στο Newsbomb.gr.

Την Κυριακή, 13 Νοεμβρίου, είναι προγραμματισμένος ο 39ος Μαραθώνιος Αθήνας, που θα γίνει από τις 09:00 έως τις 16:00, με αποτέλεσμα τα καταστήματα να παραμείνουν κλειστά αλλά και να υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πρωτεύουσα.

Τα καταστήματα, όπως σημείωσε ο κ. Γεωργιάδης στο Newsbomb.gr, θα ανοίξουν προαιρετικά την Κυριακή, 27 Νοεμβρίου. Κι αυτό γιατί την Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου, είναι η Black Friday και θα υπάρχουν προσφορές στα καταστήματα. Το υπουργείο Ανάπτυξης θέλει να δώσει την ευκαιρία τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους καταναλωτές να έχουν ένα τριήμερο προσφορών, προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους πιο φθηνά και να βρουν ευκαιρίες στην αγορά. Οσα μαγαζιά, πάντως, ανοίξουν στις 27 Νοεμβρίου θα έχουν προαιρετικό ωράριο λειτουργίας από τις 11:00 έως τις 20:00.

Black Friday: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές

Για την καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία των καταναλωτών αλλά και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει η αγορά, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές τα ακόλουθα:

1. Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.

2. Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.

3. Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα: (α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και (β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.

4. Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις [links] ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο παρεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).

Διαβάστε επίσης:

Κλειστά τα καταστήματα την Κυριακή, 13 Νοεμβρίου

Black Friday: Πλησιάζει η μέρα με τις μεγάλες προσφορές

Black Friday - Cyber Monday: Οι ημερομηνίες με τις μεγάλες προσφορές

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή