Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ: Οι αναλυτικές οδηγίες για την έκδοσή της
Οι πολίτες που αναζητούν εργασία και είναι εγγεγραμμένοι στο Ψηφιακό Μητρώο της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) έχουν τη δυνατότητα, μέσω του gov.gr Wallet να αποθηκεύουν σε κινητά τηλέφωνα, tablet και άλλες κινητές συσκευές την νέα ψηφιακή κάρτα και να τη χρησιμοποιούν για εύκολη και άμεση πρόσβαση στις παροχές που δικαιούνται,
Αναλυτικές οδηγίες για την έκδοση της νέας ψηφιακής κάρτας
1. Η έκδοση της νέας Ψηφιακής Κάρτας Δ.ΥΠ.Α. προϋποθέτει την εγκατάσταση της εφαρμογής Gov.gr Wallet. Προκειμένου να εγκαταστήσετε την ως άνω εφαρμογή, συνδέεστε στο διαδίκτυο μέσω της κινητής συσκευής σας και εκκινείτε ένα φυλλομετρητή ιστού. Μεταβαίνετε στον ιστότοπο https://wallet.gov.gr/#download και κατόπιν στην ενότητα «Κατεβάστε την εφαρμογή». Ανάλογα αν η κινητή σας συσκευή έχει το λειτουργικό iOS ή το Android κάνετε κλικ στην αντίστοιχη εικόνα και κατόπιν ακολουθήστε τις οδηγίες για την εγκατάσταση και αρχικοποίηση της εφαρμογής. Εναλλακτικά, μπορείτε να προβείτε στην αναζήτηση και στη μεταφόρτωση της εφαρμογής με τίτλο Gov.gr Wallet, μέσα από τα Google Play Store και AppStore (Apple).
2. Αφού έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή (ή αν την είχατε ήδη διαθέσιμη στη συσκευή σας), την ανοίγετε με τη χρήση κωδικών TAXIS ή μέσω βιομετρικών στοιχείων.
3. Στην κεντρική οθόνη επιλέγετε το «+»:
Οδηγίες για τη δημιουργία του Ψηφιακού Δελτίου Ανεργίας
4. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται η επιλογή για προσθήκη
εγγράφων από όπου επιλέγετε την Ψηφιακή Κάρτα Δ.ΥΠ.Α. και
ακολουθείτε τα βήματα που θα σας ζητηθούν.
5. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί ο ΑΜΚΑ προκειμένου να γίνει επαλήθευση
των στοιχείων ασφαλιστικής ταυτοποίησης και να διευκρινιστεί εάν η
Ψηφιακή Κάρτα Ανεργίας είναι ενεργή.
6. Εάν η Ψηφιακή Κάρτα Ανεργίας είναι ενεργή, τότε θα εμφανιστεί στην
οθόνη σας ως ένα επιπλέον ψηφιακό έγγραφο στην εφαρμογή του
Ψηφιακού Αποθετηρίου Gov.gr Wallet.
Οδηγίες για τη δημιουργία του Ψηφιακού Δελτίου Ανεργίας
7. Κάνοντας κλικ πάνω στην Ψηφιακή Κάρτα Δ.ΥΠ.Α. εμφανίζονται τα
στοιχεία της:
Οδηγίες για τη δημιουργία του Ψηφιακού Δελτίου Ανεργίας
8. Το ψηφιακό σας έγγραφο είναι έτοιμο προς χρήση και μπορείτε να το
αξιοποιήσετε στις συναλλαγές σας με τη Δ.ΥΠ.Α. ή με άλλους φορείς του
δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα.
9. Η Ψηφιακή Κάρτα Ανεργίας περιλαμβάνει QR Code το οποίο μπορεί να
σκαναριστεί και έτσι να επαληθευτεί η ισχύς της από οποιονδήποτε
ενδιαφερόμενο φορέα.