Διευκρινίσεις από ΔΕΗ για το τέλος ακινήτων
Για όσους εξακολουθούν να έχουν οφειλές, η ΔΕΗ θα προχωρήσει σε πίστωση του αντίστοιχου ποσού στους λογαριασμούς τους ώστε να μην εμφανίζεται οφειλή προς την επιχείρηση, ενώ σε όσους πλήρωσαν το τέλος εκπρόθεσμα (μετά τις 30 Απριλίου) το ποσό θα επιστραφεί με τον επόμενο λογαριασμό. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα άμεσης επιστροφής, αλλά θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να επισκεφθεί το γραφείο της ΔΕΗ στην περιοχή του.
Αναλυτικά, για το τέλος ακινήτων η ΔΕΗ επισημαίνει τα εξής:
Στα τέλη Απριλίου, έληξε η περίοδος εμπρόθεσμης εξόφλησης και των τελευταίων λογαριασμών που εκδόθηκαν από τη ΔΕΗ περιλαμβάνοντας ΕΕΤΗΔΕ έτους 2011. Για τον λόγο αυτόν, στις 30 Απριλίου 2012 η ΔΕΗ, σύμφωνα με τη νομοθεσία και τις σχετικές κατευθύνσεις του Υπουργείου Οικονομικών, διαβίβασε όλες τις οφειλές πελατών της για καθυστερούμενα ποσά ΕΕΤΗΔΕ που είχαν ενσωματωθεί σε προηγούμενους λογαριασμούς ρεύματος, για είσπραξη από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών. Προς τούτο, δεδομένου ότι τυχόν ανεξόφλητη οφειλή ΕΕΤΗΔΕ πρέπει μετά την 1η Μαΐου να διευθετείται μέσω των ΔΟΥ του Υπουργείου Οικονομικών, σε κάθε περίπτωση πελάτη που είχε οφειλή από ΕΕΤΗΔΕ, η ΔΕΗ κατά τη συγκεκριμένη ημερομηνία (30.4.12) πίστωσε το λογαριασμό του με αντίστοιχο ποσό της οφειλής του, προκειμένου να μηδενισθεί η οποιαδήποτε σχετική χρέωση ΕΕΤΗΔΕ μέσω των λογαριασμών ρεύματος. Η ως άνω πίστωση -για όσους πελάτες όφειλαν ΕΕΤΗΔΕ- εμφανίζεται διακριτά στους λογαριασμούς που εκδίδονται μετά την 1η Μαΐου 2012.
Στις περιορισμένες περιπτώσεις πελατών, οι λογαριασμοί των οποίων περιελάμβαναν καθυστερούμενες οφειλές ΕΕΤΗΔΕ και εξοφλήθηκαν εκπρόθεσμα μετά την 30η Απριλίου 2012, σημειώνεται ότι, το ποσό που τυχόν κατεβλήθη και αντιστοιχούσε στην οφειλή του ΕΕΤΗΔΕ θα επιστραφεί (πιστωθεί) στους πελάτες αυτούς με τον επόμενο λογαριασμό ρεύματος.
Εάν οιοσδήποτε εκ των ως άνω πελατών επιθυμεί να του επιστραφεί το ως άνω ποσό νωρίτερα από την έκδοση του επόμενου λογαριασμού του, μπορεί -εφόσον ο λογαριασμός εκδίδεται στο όνομά του- ο ίδιος ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν άτομο να μεταβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ και να εισπράξει άμεσα το σχετικό ποσό (με την προσκόμιση ενός πρόσφατου λογαριασμού και την ταυτότητά του).
Για τη διευκόλυνσή τους οι πελάτες αυτοί -πριν από τη μετάβασή τους σε κατάστημα της ΔΕΗ- είναι προτιμότερο να έχουν σχετική ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα, τηλεφωνώντας στον αριθμό που αναγράφεται στον λογαριασμό τους, στη θέση Πληροφορίες.
Η ΔΕΗ αναφέρει τέλος ότι ζητά την κατανόηση για τα όποια πρακτικά προβλήματα προέκυψαν, αναπόφευκτα, κατά την εφαρμογή ενός μέτρου έκτακτης ανάγκης που η Πολιτεία υιοθέτησε για επιτακτικούς λόγους εθνικού συμφέροντος.