Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία: η εκστρατεία συνεχίζεται
Πριν μερικούς μήνες οι Έλληνες επιχειρηματίες απηύθυναν πρόσκληση στην ευρωπαϊκή και διεθνή κοινότητα να ρίξει μια προσεκτική ματιά στην Ελλάδα της δημιουργίας, της υπερ-προσπάθειας και της προόδου μέσα από μια επικοινωνιακή εκστρατεία με σύνθημα «Give Greece a Chance» - Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία.
Μια ολοσέλιδη αγγελία μάλιστα με τον τίτλο «Δώστε στην Ελλάδα την ευκαιρία της» είχε δημοσιευτεί στις εφημερίδες Die Welt, Der Tagesspiegel και Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Το BBC με ένα βίντεο αφιέρωμα δείχνει ότι η εκστρατεία συνεχίζεται και καλεί τους Ευρωπαίους να την στηρίξουν.
«Ο 75χρονος Δημήτρης Θαλασσινός είναι κουρασμένος. Εξυπηρετεί τον τελευταίο πελάτη πριν κλείσει το κατάστημα του στην Αρχαία Αγορά» αναφέρει το BBC φιλοξενώντας συνεντεύξεις Ελλήνων επιχειρηματιών. Ο ίδιος όπως και πολλοί άλλοι Έλληνες επιχειρηματίες ανησυχούν για την κατάρρευση της οικονομίας και βλέπουν τη διαφορά στα κέρδη τους σε σχέση με πέρυσι.
Οι κρατήσεις έχουν μειωθεί κατά 50% σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Γιώργο Δρακόπουλο.
Ο κύριος Θαλασσινός και οι υπόλοιποι καταστηματάρχες αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα να ενωθούν. Δηλώνουν ότι δεν είναι διατεθειμένοι να περιμένουν ποια κυβέρνηση θα εκλεγεί και τι έχει σκοπό να κάνει. Ακόμη και στα 70 τους ψάχνουν νέους τρόπους και στρέφονται ακόμη και στα social media για να αυξήσουν την πελατεία τους.
«Πρέπει να δείξουμε ότι αν κάθε Έλληνας κάνει κάτι μικρό για τη χώρα του, όλοι μαζί θα επιτύχουμε κάτι μεγάλο.» δηλώνει ένας εξ αυτών.
Η εκστρατεία όμως ενισχύεται όμως και από Έλληνες του εξωτερικού με πιο γνωστή και ισχυρή προσπάθεια αυτή των Ελλήνων της Αμερικής και την πρωτοβουλία των Γιώργου Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθη Χαϊκάλη να στηθεί μια διαφημιστική γιγαντοοθόνη για την Ελλάδα στην Times Square.
To δημοσίευμα του BBC αναφέρεται επίσης και στην πτώση ετών κρατήσεων των Γερμανών τουριστών υπενθυμίζοντας ωστόσο τους λόγους που έχει κάποιος για να κάνει διακοπές στη χώρα μας. Ο ήλιος, η θάλασσα και η φιλοξενία είναι μερικά από αυτά.
«Με τον τουρισμό να αποτελεί το 16% της οικονομίας, η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει το χρόνο και την πολυτέλεια να σκεφτεί πως θα «αναζωπυρώσει» τον τομέα αυτό αλλά πρέπει οπωσδήποτε να στηριχτεί σε αυτόν για να περάσει πιο εύκολα μέσα από την κρίση» αναφέρει κλείνοντας το ρεπορτάζ λέγοντας «Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία»