Τέμπη: Εισήγηση στον πρωθυπουργό για διακοπή όλων των δρομολογίων στα τρένα

Μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, αναμένεται να γίνει εισήγηση στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, η διακοπή των δρομολογίων των τρένων έτσι ώστε να ολοκληρωθούν τα απαραίτητα έργα σε όλο το μήκος των γραμμών.
EUROKINISSI
2'

Όλες οι παθογένειες, οι ελλείψεις, οι παραλείψεις και τα λάθη στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας ήρθαν στην επιφάνεια από την τραγωδία στα Τέμπη. Το γιατί, βέβαια, έπρεπε να υπάρξουν δεκάδες νεκροί από το τραγικό δυστύχημα έτσι ώστε να παρθούν αποφάσεις για να λειτουργήσουν τα πάντα όπως πρέπει, με ασφάλεια και σύγχρονα, είναι το μεγάλο ερώτημα όλων των Ελλήνων πολιτών. Σε κάθε περίπτωση, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star προχώρησε σε μια μεγάλη αποκάλυψη το βράδυ του Σαββάτου (4/3).

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του σταθμού, στις αρχές της εβδομάδας αναμένεται να υπάρξει εισήγηση, προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, έτσι ώστε να υπάρξει διακοπή των δρομολογίων στα τρένα για δύο ή τρεις μήνες. Στόχος είναι σε αυτό το διάστημα να γίνουν όλα τα απαραίτητα έργα, έτσι ώστε να εφαρμοστεί η τηλεδιοίκηση και να αποκατασταθεί η σηματοδότηση, σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου. Οι αρμόδιοι που ετοιμάζουν την εισήγηση, αναφέρουν πως με βάση το χρονοδιάγραμμα θα έπρεπε να παραδοθεί πλήρες το σύστημα ασφαλείας ως τον Ιούλιο, όμως, με διακοπή κυκλοφορίας θα μπορεί να ολοκληρωθεί η λειτουργία του σε όλη τη γραμμή.

Επίσης, θα προτείνεται μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες να γίνεται η μεταφορά των επιβατών με λεωφορεία του ΟΣΕ. Από τη στιγμή που θα κατατεθεί η εισήγηση, τα επόμενα 24ωρα αναμένεται να γνωστοποιηθεί και η απόφαση από πλευράς πρωθυπουργού και κυβέρνησης για το αν θα γίνει δεκτή.

Επιπλέον, στο ίδιο ρεπορτάζ έγινε αποκάλυψη και για τους εργαζόμενους που θα έπρεπε να κάνουν τους ελέγχους σε κάθε σταθμό, στα τρένα, πριν από την αναχώρησή τους. Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, η Hellenic Train δεν είχε προσλάβει τους υπαλλήλους, τους οποίους της παρείχε ο ΟΣΕ. Έτσι, έλεγχοι γίνονταν μόνο στην Αθήνα και όχι σε άλλους σταθμούς, ούτε καν στη Θεσσαλονίκη που επίσης λειτουργεί ως τερματικός και αφετηρία.