Τέμπη: Καταγράφηκε μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στη διαδρομή Νέοι Πόροι-Λάρισα

Μετά την απολογία του ο 59χρονος κρίθηκε προφυλακιστέος με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα για την τραγωδία στα Τέμπη
Μετά την απολογία του ο 59χρονος κρίθηκε προφυλακιστέος με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα για την τραγωδία στα Τέμπη. 
2'

Ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 21.30 την Κυριακή η απολογία του σταθμάρχη για την τραγωδία στα Τέμπη. Για τουλάχιστον επτά ώρες, ο σταθμάρχης απαντούσε στις ερωτήσεις της ανακρίτριας.

Μετά την απολογία του ο 59χρονος κρίθηκε προφυλακιστέος με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα. Ο δικηγόρος του 59χρονου έκανε λόγο για αναμενόμενη απόφαση και δήλωσε ότι ο πελάτης του απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις της ανακρίτριας και ανέφερε ακόμη ότι εκείνος προσπάθησε να βοηθήσει τη διαδικασία της ανάκρισης, προκειμένου να έρθει στο φως η αλήθεια για την τραγωδία στα Τέμπη.

Σύμφωνα με αποκάλυψη του MEGA, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Κάποια στιγμή βλέπουν οι αρμόδιοι ότι υπάρχει μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, πολύ μεγαλύτερη από αυτή πο θα κατανάλωνε μόνη της η εμπορική αμαξοστοιχία.

Από το Ρ6 επικοινωνούν με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων και αναζητούν γιατί υπάρχει αυτή η κατανάλωση ενέργειας. Η σταθμάρχης ενημέρωσε πως γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή.

Στη συνέχεια επικοινωνούν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο κρίσιμο 10 λεπτό της σύγκρουσης.

Λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού, δεν υπάρχει εδώ και καιρό δεύτερος σταθμάρχης, αλλά ένας κλειδούχος ο οποίος, εάν χρειαστεί πηγαίνει και χειροκίνητα να κινήσει το κλειδί.

Ο προηγούμενος της βάρδιας, στον οποίο ο 59χρονος σταθμάρχης προσπαθεί να επιρρίψει ευθύνες ότι τον άφησε μόνο του και έφυγε νωρίτερα, έληγε η βάρδιά του στις 10.00 και έμεινε μέχρι τις 10.30, υπέγραψε με τον 59χρονο προφυλακισθέντα σταθμάρχη το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, και μετά αποχώρησε.

Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, εάν στον σταθμό της Λάρισας έμπαιναν στη διαδικασία να εξετάσουν αυτό που τους είπε το Ρ6, εάν δεν είχε φύγει ο προαστιακός, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης ενέργειας, δεν θα είχε ρεύμα να κινηθεί ο προαστιακός.

Σχετικές ειδήσεις

Τα Τέμπη και τα μοιραία λάθη της τραγωδίας στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

Τέμπη: Το βαγόνι «τάφος» που προκάλεσε τους περισσότερους θανάτους

Τέμπη: Ενός λεπτού σιγή από Πυροσβέστες και διασώστες στο σημείο της τραγωδίας