Είχε γίνει ερώτηση στη Βουλή από το 2017 για τα «τυφλά» τρένα

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Τα τρένα κυκλοφορούν "τυφλά" με ανταλλαγή τηλεγραφημάτων, όπως την εποχή του Τρικούπη» αναφέρει κοινοβουλευτική ερώτηση του 2017, από τον ανεξάρτητο τότε βουλευτή, Νίκο Νικολόπουλο. 
2'

Τα προβλήματα που παρατηρούνταν στα τρένα από το 2017, είχε κάνει γνωστά με ερώτησή του στη Βουλή τον Ιανουάριο του 2017, ο ανεξάρτητος τότε βουλευτής, εκλεγμένος με τους Ανεξάρτητους Έλληνες, Νίκος Νικολόπουλος. Σ' αυτήν ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, σημείωνε:

«Η κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου είναι τραγική! Οι διάσπαρτες εργολαβίες, που δεν τελειώνουν ποτέ, έχουν μετατρέψει το σιδηροδρομικό δίκτυο σε ένα απέραντο εργοτάξιο και ακόμη και τα συστήματα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών που λειτουργούσαν επί χρόνια επιτυχώς έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας και τα τρένα κυκλοφορούν «τυφλά» με ανταλλαγή τηλεγραφημάτων, όπως την εποχή του Τρικούπη!».

Και συνέχιζε: «Εργολαβίες ανάταξης των συστημάτων είναι σε εξέλιξη, αλλά κι αυτές δεν τελειώνουν, παρά το ότι έχουν παρέλθει προ πολλού οι ημερομηνίες που έπρεπε να περατωθούν. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της σύμβασης 717/2014 για «Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και Αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του Άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας», η οποία υπεγράφη στις 26-9-2014, και έπρεπε να περατωθεί τον Ιούλιο του 2015, αλλά ακόμη συνεχίζεται η κατασκευή της!»

Και καταλήγοντας στην παραπάνω κοινοβουλευτική μου παρέμβαση, σας ρωτούσα μεταξύ των άλλων:

1) Έχετε αντιληφθεί, έστω και μετά τα όσα συνέβησαν με την έλευση του χιονιά της περασμένης εβδομάδας, ποια είναι η πραγματική αιτία της κακοδαιμονίας του ΟΣΕ και της καθυστέρησης, για δυο σχεδόν δεκαετίες, του εκσυγχρονισμού του;

4) Γιατί κι εσείς, όπως και οι προκάτοχοί σας, «καλύπτετε» τις καθυστερήσεις των έργων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, που έχουν σαν συνέπεια να συμβαίνουν αυτά που συνέβησαν με τον χιονιά της περασμένης εβδομάδας;

9) Πότε προβλέπεται να ολοκληρωθεί η σύμβαση 717/2014 για «Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και Αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του Άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας», η οποία υπεγράφη στις 26-9-2014, και έπρεπε να περατωθεί στις 26-9-2016 συνολικά, αλλά ακόμη συνεχίζεται η κατασκευή της;»

Σχετικές ειδήσεις

Απεργία: Χωρίς τρένα και προαστιακό μέχρι την Τετάρτη 8 Μαρτίου

Πένθος στο ΑΠΘ για τους 12 νεκρούς φοιτητές: Κάλυψαν με μαύρο πανί το άγαλμα του Αριστοτέλη

Επικοινωνία Μητσοτάκη – Φον ντερ Λάιεν και ευρωπαϊκή συνδρομή για τη βελτίωση των σιδηροδρόμων