Τέμπη: Βραχυκυκλωμένα τα συστήματα αυτόματης πορείας στη Λάρισα
Nέες αποκαλύψεις γύρω από τα αίτια που οδήγησαν στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα της χώρας, με τη σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη, που άφησαν πίσω τους 57 νεκρούς.
Μιλώντας στην τηλεόραση του MEGA, ο Γιώργος Αποστολέρης, πρώην σταθμάρχης Βόλου. Αποκάλυψε ότι κανείς δε θα μπορούσε να χαράξει αυτόματη πορεία για το τρένο στην γραμμή ανόδου, αφού τα συστήματα δε λειτουργούν.
Αυτό, παρά το έγγραφο του ΟΣΕ, το οποίο στις 23/12/2022 υποχρεώνει τους σταθμάρχες στη Λάρισα να χαράζουν αυτόματα την πορεία των τρένων.
«Το σύστημα αυτοματοποιημένης πορείας, δεν το χρησιμοποιούσαν στην γραμμή ανόδου γιατί είναι βραχυκυκλωμένο. Δε γινόταν συντήρηση των φωτοσημάτων στην γραμμή ανόδου. Ήταν δύο κόκκινα φώτα που δεν είχε εντοπιστεί η κακοτεχνία. Δε θα μπορούσε κάνεις να το βάλει, μόνο χειροκίνητα να γυρίσει τα κλειδιά», λέει ο κ. Αποστολέρης.
Μάλιστα, σημειώνει πως το πρόβλημα είναι παλαιότερο και όχι των τελευταίων μηνών.
«Δεν μπορώ να πω ψέματά, αυτό που μπορώ να πω είναι σίγουρο ότι η χάραξη στην γραμμή ανόδου είχε προβλήματα πάρα πολύ καιρό, ήταν βραχυκυκλωμένο μήνες το σύστημα», ανέφερε.
Και συμπλήρωσε: «Τα προβλήματα παραμένουν μέχρι και σήμερα, και είναι προϊόν έρευνας δικαστικής που θα βρεθεί και θα δείτε ότι είναι αδύνατο να χαρακτεί (σ.σ. αυτόματη πορεία) από την γραμμή ανόδου».
Σχετικές ειδήσεις
Τέμπη: Συνεχίζονται οι έρευνες για τη μυστηριώδη φωτιά - Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες επιβατών
Μπράλος: Στοιχειώνει μέχρι σήμερα τις σιδηροδρομικές μεταφορές το αδιανόητο ατύχημα
Τέμπη: 35 κλήσεις την ημέρα στο 10306 από επιβαίνοντες στο τρένο