Μετρό: «Δεν εγκυμονούν σιδηροδρομικούς κινδύνους οι βλάβες»
Θέση για τα δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με βλάβες και εισροή θαλασσινού νερού στον σταθμό Πειραιά πήρε ο πρόεδρος των εργαζόμενων Μετρό.
Μάλιστα μετά τη συγκεκριμένη είδηση ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος διέταξε την προκαταρκτική εξέταση.
Αναλυτικά η απάντηση του:
Για την αποκατάσταση της αλήθειας περί υδάτων και βλαβών, στους νέους σταθμούς πλησίον του Πειραιά. Σχετικά με τα δημοσιεύματα και τις λίστες που διαβάσαμε σε εφημερίδες:
Οι 391 βλάβες που υπάρχουν στην βάση δεδομένων της ΣΤΑΣΥ γιατί περί αυτού πρόκειται, είναι εκκρεμότητες των εργολάβων που το κατασκεύασαν, μαζί με την Αττικό Μετρό, την εταιρία κατασκευής του Μετρό.
Όλα τα χρόνια από το 2000, όταν παραδίδουν νέους σταθμούς, από την αρχή του μετρό, μέχρι να ενσωματωθεί και να σταθεροποιηθεί κάθε νέο κομμάτι «σταθμοί» παίρνουν κάποια χρόνια, με άπειρες τεχνικές δοκιμές- βελτιώσεις και παρεμβάσεις από τους κατασκευαστές μέχρι να αποκατασταθούν, μέσω της εγγύησης.
Αναφορικά με τις εισροές υδάτων, ένα παράδειγμα στον σταθμό Μοναστηράκι που περνάει από πάνω ο Ιριδανός ποταμός, για πολλά χρόνια μετά την παράδοση του έργου από την κατασκευάστρια και ακόμα μέχρι και σήμερα, κάνουμε παρεμβάσεις, λόγω αυξημένης υγρασίας στην περιοχή, μέσω αντλιοστασίων και τσιμέντοενέσεων, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στον Πειραιά που είναι δίπλα στη θάλασσα και αρκετά μέτρα κάτω από την επιφάνεια της.
Με μια μάτια στις “βλάβες” της λίστας, διαπιστώνει κάποιος γνώστης ότι, δεν είναι βλάβες που εγκυμονούν σιδηροδρομικούς κινδύνους, είναι βλάβες καθημερινότητας, συνηθισμένες, που θα αποκατασταθούν στην εξελικτική πορεία του έργου, με παρεμβάσεις που μας οφείλει η Αττικό Μετρό και οι εργολάβοι της.
ΥΓ: Τα αληθινά προβλήματα της ΣΤΑΣΥ, είναι η τεράστια έλλειψη προσωπικού, η έλλειψη τρένων και ανταλλακτικών και ότι φυσικά καταγγέλλουν επισήμως και επώνυμα, οι συνάδελφοι από τα αδελφά σωματεία του χώρου μας.
Πηγή: Debater.gr