Τέμπη: Απολογείται σήμερα ο συμβασιούχος σταθμάρχης - Τι θα υποστηρίξει για την αποχώρησή του

Τέμπη: Λίγο μετά τις 10 περνά την πόρτα του ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης, ο οποίος θα έπρεπε σύμφωνα με τις βάρδιες να είναι στο σταθμαρχείο της Λάρισας το βράδυ του τραγικού δυστυχήματος. 
3'

Την πόρτα του ανακριτή περνά λίγο μετά τις 10 το πρωί της Δευτέρας, ο συμβασιούχος σταθμάρχης, ο οποίος το βράδυ του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, θα έπρεπε να βρίσκεται στο σταθμαρχείο της Λάρισας.

Ο ίδιος, σύμφωνα με το MEGA, αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία του ότι είχε έναν επικουρικό ρόλο στο σταθμαρχείο. Πως έπαιρνε και δεχόταν εντολές από τον εμπειρότερο σταθμάρχη.

Θα πει ότι δεν άγγιξε ποτέ τον πίνακα ελέγχου στον σταθμό της Λάρισας και ότι η μόνη φορά που ήταν μόνος του στη βάρδια ήταν στο Βόλο και όχι στο Λάρισα.

Το «θολό» σημείο αφορά την ώρα της αποχώρησή του. Ο ίδιος αναμένεται να υποστηρίξει ότι ο επιθεωρητής συνήθιζε να τον βάζει βάρδια 2 - 11, δηλαδή μια ώρα επιπλέον από το ωράριό του, επειδή ήταν συμβασιούχος και δεν πληρώνεται τις υπερωρίες.

Ο σταθμάρχης όμως αποχωρούσε πάντα νωρίτερα για να προλάβει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για τον Βόλο, όπου κατοικεί, πάντα σε συνεννόηση με τους υπόλοιπους.

Την Τρίτη στον ανακριτή ο εμπειρότερος σταθμάρχης

Ο εμπειρότερος σταθμάρχης, αυτός που ήταν να φύγει 11 και τελικά έφυγε στις 10:10, ο οποίος πρέπει να δικαιολογήσει το μπλάνκο στο χαρτί των βαρδιών.

Αυτός θα κληθεί να δώσει απαντήσεις, για το χαρτί που σβήστηκαν οι βάρδιες, που τις έγραψαν και τις ξαναέγραψαν ο οποίος αναμένεται να υποστηρίξει ότι εφόσον το λάθος προέκυψε στις 23:05, εκείνος θα είχε ήδη φύγει αφού σχολούσε στις 11.

Δεν ξεκινούν τα δρομολόγια του Προαστιακού για Κιάτο

Πρόβλημα έχει προκύψει με τα δρομολόγια του Προαστικού από και προς το Κιάτο, τα οποία δεν θα ξεκινήσουν ούτε σήμερα. Παραμένουν ενεργά, αντίθετα, τα δρομολόγια από και προς Χαλκίδα αλλά και από και προς Αεροδρόμιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Σάββατο υπήρξε μια σοβαρή δολιοφθορά από Ζευγολατιό προς Κιάτο.

«Σήμερα ήταν να ξεκινήσουν και τα δρομολόγια για το Κιάτο αλλά αυτό δεν έχει καταστεί εφικτό μέχρι στιγμής γιατί υπάρχουν κάποια προβλήματα από την Hellenic Train. Ο ΟΣΕ έχει κάνει τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει» δήλωσε στο MEGA ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών Γιάννης Κοκκινάκης μιλώντας στο MEGA.

«Σύμφωνα με το χαρτί που έχω στα χέρια μου, είναι από τον ΟΣΕ, από τη διεύθυνση κυκλοφορίας, που έχουν ξεκινήσει από τις 22 του μήνα και γίνονται εργασίες συντήρησης στο τμήμα της ηλεκτρικής έλξης μεταξύ Λιοσίων μέχρι το Κιάτο. Δυστυχώς όταν μένει ανενεργό ένα δίκτυο γίνονται και πολλές δολιοφθορές. Την 25η Μαρτίου κάποιοι έκλεψαν καλώδια απ΄ το Ζευγολατιό μέχρι το Κιάτο. Αμέσως η υπηρεσία ενήργησε και χθες το βράδυ ήταν έτοιμα».

«Ένα τμήμα όπως ο ΟΣΕ είναι 2.500 χιλιόμετρα και είναι αδύνατο να φυλάσσεται ολόκληρο. Και γίνονται προσπάθειες ανάταξης του δικτύου», συμπλήρωσε ο κ. Κοκκινάκης

Όσο γιατί δεν μπαίνουν άλλα δρομολόγια, ο ίδιος απαντά: «Δεν το γνωρίζω αυτό εγώ, το γνωρίζει η Hellenic Train. Ο ΟΣΕ είχε κάνει τις χαράξεις είχε βγάλει τα δρομολόγια, είχε βάλει μείωση ταχύτητας, είχε βάλει 2 σταθμάρχες στα Μέγαρα, ίσως να είναι το πρόβλημα με τα τούνελ. Έχουμε συνολικά 5 τούνελ από το Κιάτο μέχρι το ΣΚΑ, που είναι στους Αγίους Θεοδώρους δύο τούνελ, έχουμε 2 τούνελ στην Κακιά Σκάλα και ένα στην Ευταξία. Έχουν γίνει δοκιμές και με το Tetra, και το VHF και με το GSMR και όλα λειτουργούν.

«Μέσα στα τούνελ θα είναι έτοιμο σε 10 μέρες και για τα φώτα που δεν έχουν μέσα, και οι εξαεριστήρες όλα θα ετοιμαστούν. Δεν ξέρω τι θα γίνει με το Intercity είναι θέμα της Hellenic Train», κατέληξε.

Σχετικές ειδήσεις