Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ξεχώρισε και φέτος στη διεθνή έκθεση ProWein στο Ντίσελντορφ
Η φετινή ProWein στέφθηκε με επιτυχία καθώς υποδέχτηκε 40.000 επισκέπτες από 141 χώρες και 6000 εκθέτες από 60 χώρες.
Εδραιώνοντας τη θέση του ως ένα international brand, το ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου για 11η χρονιά μετέφερε άρωμα Ελλάδας σε μια από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις Οίνων και Αποσταγμάτων, την ProWein 2023.
To stand του Ούζου Πλωμαρίου, no.1 Ούζο της χώρας μας, διατηρώντας τον elegant χαρακτήρα του μετέφερε τα ελληνικά χρώματα στους επισκέπτες και αποτέλεσε για ακόμα μια φορά τον Πρεσβευτή της Ελλάδας σε μια έκθεση με συμμετέχοντες από ολόκληρο τον κόσμο.
Όλοι όσοι δοκίμασαν το Bloody Plomari, παραλλαγή του δημοφιλούς Bloody Mary σε μια άλλη εκδοχή με Ούζο Πλωμαρίου, εντυπωσιάστηκαν από τη «γεμάτη» γεύση και τα πλούσια αρώματα που αναδύονταν από το αγαπημένο cocktail.
Κατά την διάρκεια της έκθεσής που και φέτος είχε τεράστια επιτυχία ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το Ούζο Πλωμαρίου έδειξαν αντιπροσωπείες από το Μαρόκο, τη Γαλλική Πολυνησία, τον Καναδά, τη Ν.Αφρική, τη Νορβηγία και την Ταυλάνδη ενώ Έλληνες χονδρέμποροι της Γερμανίας επισκέφτηκαν το Ελληνικό περίπτερο προκειμένου να συζητήσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας.
Και η φετινή ProWein στέφθηκε με επιτυχία καθώς υποδέχτηκε 40.000 επισκέπτες από 141 χώρες και 6000 εκθέτες από 60 χώρες.
Λίγα λόγια για το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου:
Η ιστορία του Ούζου Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ξεκινά το 1894 με την περίφημη συνταγή του ιδρυτή του. Η εταιρία, είναι 100% ελληνική και παράγει το εκλεκτό Ούζο Πλωμαρίου χρησιμοποιώντας την ίδια, μυστική συνταγή με έμφαση στους εξαιρετικούς καρπούς και βότανα και τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο απόσταξης σε μικρούς, χειροποίητους, χάλκινους άμβυκες. Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου σφραγίζεται στη γνωστή παραδοσιακή συσκευασία με το χαρακτηριστικό φελλό και προσφέρει μια πολύτιμη ισορροπία γεύσης που επιτυγχάνουν τα πιο εκλεκτά ποτά με ονομασία προέλευσης. Σήμερα το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου έχει δυναμική παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο. Με την εξαγωγική δραστηριότητα να επεκτείνεται διαρκώς, κάνοντας αισθητή την παρουσία του σε αλυσίδες τροφίμων και ποτών, σημεία λιανικής πώλησης και εστιατόρια, σχεδόν σε κάθε γωνιά της γης.