Η Teleperformance Greece στηρίζει την Πασχαλινή Δράση της κοινωνικής κουζίνας «Ο Άλλος Άνθρωπος»

Εθελοντές της εταιρείας μαγείρεψαν και ετοίμασαν πασχαλινά δώρα για περισσότερους από 500 ανθρώπους.
3'

Στο πλαίσιο της πολυετούς τους συνεργασίας, η Teleperformance Greece στηρίζει έμπρακτα την πρωτοβουλία της κοινωνικής κουζίνας «Ο Άλλος Άνθρωπος», προσφέροντας τρόφιμα, και διοργανώνοντας εθελοντική δράση ενόψει του Πάσχα με τη συμμετοχή εργαζομένων της.

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 8 Απριλίου, μέλη της ομάδας της Teleperformance Greece, συγκεντρώθηκαν στο «Σπίτι του Άλλου Ανθρώπου» στην Αθήνα, προκειμένου να συμμετάσχουν στο καθιερωμένο μαγείρεμα, καθώς επίσης και να φτιάξουν δώρα, λαμπάδες και να βάψουν αυγά για περισσότερους από 500 επωφελούμενους.

Από το 2011 ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος με την κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος», έχει καταφέρει να παρέχει καθημερινά τρόφιμα και γεύματα σε όλους όσους έχουν ανάγκη. Έχοντας δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο εθελοντών, οι οποίοι συμβάλλουν σημαντικά στην ενίσχυση του έργου του, «Ο Άλλος Άνθρωπος» βρίσκεται στο πλευρό όλων των ανθρώπων, μαγειρεύοντας, προσφέροντας είδη πρώτης ανάγκης, ενισχύοντας οικονομικά αλλά και δίνοντας μια στέγη σε όσους χρειάζονται να κάνουν ένα μπάνιο, να ψυχαγωγηθούν, να εκπαιδευτούν.

Η συνεργασία της Teleperformance Greece με την κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος» επισφραγίστηκε με τη δημιουργία της νέας στέγης που φιλοξενεί τις δράσεις τους, το "Σπίτι του Άλλου Ανθρώπου". Η εταιρεία κάλυψε τα έξοδα ανακαίνισης και ενοικίασης του χώρου, για τη διετία 2022-2023.

Ο στόχος των δράσεων είναι η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης όσων έχουν ανάγκη, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Citizen of The World της Teleperformance Greece, ο οποίος επικεντρώνεται στην κοινωνία και τον άνθρωπο. Η υποστήριξη της κοινότητας και της κοινωνικής αλληλεγγύης αποτελεί βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας και κουλτούρας της εταιρείας.

Σχετικά με την Teleperformance Greece

Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής "Customer Experience Management" στην Ελλάδα. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 42 γλώσσες και διαλέκτους, με πάνω από 12.000 εργαζόμενους που προέρχονται από περισσότερες από 110 χώρες.

Πιστοποιημένη κατά ISO 9001, COPC OSP, PCI DSS, ISO 27001, Verego SRS, BEST, TOPS και Lean Six Sigma, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και υποστηρίζει επαφές μέσω κλήσεων, e-mail, chat, μέσων Κοινωνικής δικτύωσης, Artificial Intelligence, Ψηφιακές Πλατφόρμες, Bots, Speech Analytics, Bots, RPA’s, IVR, fax, sms και whitemails.

Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων "One-Office" σε Customer Experience Services, Back-Office Services και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως η διάκριση Best Place to Work (2022, 2021, 2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό, με χαρακτηριστικά 15 βραβεία «European Contact Centre & Customer Service» τα τελευταία 6 χρόνια.