Παιδικά Χωριά SOS: Επιτυχία στους αγώνες ρομποτικής για τα παιδιά των Κέντρων SOS

Τα παιδιά των κέντρων μαθησιακής και παιδαγωγικής υποστήριξης Κρήτης και Θεσσαλονίκης των Παιδικών Χωριών SOS κέρδισαν τη θέση τους ανάμεσά στους νικητές των αγώνων ρομποτικής.
2'

Τα παιδιά των Κέντρων Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης Κρήτης και Θεσσαλονίκης των Παιδικών Χωριών SOS, μετά από τη συμμετοχή τους σε σειρά εργαστηρίων ρομποτικής, κατάφεραν να βρουν τις θέσεις τους ανάμεσα στους νικητές των Διεθνών Αγώνων Αθλητικής Ρομποτικής και του διαγωνισμού “STEM Generation Next by Vodafone”, αντίστοιχα.

Το Κέντρο Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης Ηρακλείου Κρήτης, σε συνεργασία με το Robotic Science Academy, πραγματοποίησε μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής σε μαθητές από την Ουκρανία και παιδιά πρόσφυγες από τη Σενεγάλη, τη Συρία, το Ιράκ και την Αλβανία. Με την ολοκλήρωση των επτά εκπαιδευτικών εβδομάδων, τα παιδιά έλαβαν μέρος στους Διεθνείς Αγώνες Αθλητικής Ρομποτικής, καταλαμβάνοντας την 6η θέση στην τοξοβολία, τη 10η θέση στο ποδόσφαιρο και 18η θέση (σε σύνολο 60 ομάδων) στην πάλη.

Στη Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων STEM, Ρομποτικής και Ηλεκτρονικής, τα παιδιά του Κέντρου Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης συμμετείχαν στον 5ο Πανελλήνιο διαγωνισμό “STEM Generation Next by Vodafone” με το project τους “Help Ukraine”. Πρόσφατα, έλαβαν τα βραβεία τους για την 9η θέση που κέρδισαν, με τη χαρά τους να μην κρύβεται.

«Θέλω να συγχαρώ όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους και τις επιτυχίες τους στους αγώνες. Εύχομαι πάντα επιτυχίες» αναφέρει ο Πρόεδρος των Παιδικών Χωριών SOS, Αντώνης Αλακιώτης.

Τα Παιδικά Χωριά SOS λειτουργούν Κέντρα Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης στην Αθήνα, το Ηράκλειο, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, την Καλαμάτα και την Πάτρα, με σκοπό να καλύψουν την ανάγκη πολλών παιδιών για μαθησιακή υποστήριξη, την οποία η οικογένειά τους, για οικονομικούς ή εκπαιδευτικούς λόγους αδυνατεί να παρέχει. Παράλληλα, τα παιδιά που συμμετέχουν, καλλιεργούν τις δεξιότητές τους με στοχευμένες δράσεις ψυχοπαιδαγωγικού χαρακτήρα, προσαρμοσμένες στα δεδομένα κάθε ηλικιακής ομάδας.