Μείον 50 ευρώ το μήνα για το καλάθι της νοικοκυράς

Κάλεσμα «κοινωνικής αλληλεγγύης και ευθύνης για μειώσεις τιμών» απηύθυνε στις εταιρείες προϊόντων ευρείας κατανάλωσης ο κ. Χρυσοχοϊδης...
1'

Κάλεσμα «κοινωνικής αλληλεγγύης και ευθύνης για μειώσεις τιμών» απηύθυνε στις εταιρείες προϊόντων ευρείας κατανάλωσης ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Ως αποτέλεσμα, θα δούμε μειώσεις τιμών σε ποσοστό από 0,71% έως 37,9% σε 661 προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, τις οποίες έχουν ξεκινήσει στην αγορά αρκετές εταιρίες αλλά και μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Ωστόσο, η συντριπτική πλειοψηφία των μειώσεων των τιμών θα φανεί μετά την 1η Ιανουαρίου 2011, όπως προέκυψε από τις επαφές που είχε με τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων.

Ο υπουργός συναντήθηκε σήμερα το πρωί με 40 επιχειρηματίες του κλάδου τροφίμων και άλλων προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

Στην προσπάθεια συμμετέχουν 31 εταιρίες παραγωγής και προμηθευτικές επιχειρήσεις με μειώσεις τιμών σε 468 κωδικούς επώνυμων προϊόντων.

Αυτές είναι οι: 3ΑΛΦΑ, 3 Ε, MISKO, BOLTON HELLAS, CHIPITA, COLGATE PALMOLIVE, CRETA FARM, ELBISCO, FRIESLAND CAMPINA, KRAFT FOODS, NESTLE, OPTIMA, PEPSICO-HBH, PROCTER & GAMBLE, SCA, UNILEVER, ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ, ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΡΤΑ, ΓΙΩΤΗΣ ΑΕ, ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ, ΚΙΚΙΖΑΣ ΜΕΛΙΣΣΑ, ΚΡΕΑΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΜΕΓΑΣ ΓΥΡΟΣ, ΜΙΝΕΡΒΑ, ΝΙΚΑΣ, ΟΛΥΜΠΟΣ, ΠΙΝΔΟΣ, ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ-ΑGRINO, ΥΦΑΝΤΗΣ, ΦΛΩΡΙΔΗΣ ΑΕΒΕΚ.

Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Χρυσοχοϊδη μετά τη συνάντηση με τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων, πρόκειται για μειώσεις σε προϊόντα που αποτελούν το καθημερινό καλάθι της νοικοκυράς και από αυτές μπορεί να προκύψει έως και 50 ευρώ όφελος μηνιαίως για μία τετραμελή οικογένεια.

Εκτίμησε επίσης ότι «ο ανταγωνισμός θα οδηγήσει όλους σε μειώσεις».