Κανδαράκη για Ρόδο: «Πόσοι από εμάς δεν θα δεχόμασταν να πάμε σε αυτές τις ξαπλώστρες;»

Η Άννα Κανδαράκη εξηγεί τον τρόπο σκέψης εργαζόμενου και πελάτη για το περιστατικό στη Ρόδο που έχει προκαλέσει χαμό και πολλές αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα
GLOMEX
1'

Ματίνα Παγώνη, Άννα Κανδαράκη και Στράτος Μαυροειδάκος στο πλατό του «Σήμερα» για το περιστατικό με σερβιτόρο στη Ρόδο που σχεδόν... κολυμπάει για να εξυπηρετήσει τους πελάτες.

Η ψυχολόγος μιλώντας στην εκπομπή εξέφρασε τη διττή άποψη του ζητήματος. Από τη μία είναι ο σερβιτόρος που περιμένει όλο τον χειμώνα για να κάνει σεζόν το καλοκαίρι και να πληρωθεί καλά και από την άλλη είναι η απληστία του σερβιτόρου για το τι θα κάνει για να βγάλει όσα περισσότερα μπορεί γιατί τα έχει ανάγκη, σύμφωνα με την κα Κανδραράκη.

Από την άλλη η ψυχολόγος έθεσε το θέμα του πελάτη λέγοντας «Πόσοι από εμάς δεν θα δεχόμασταν να πάμε σε αυτές τις ξαπλώστρες; Γιατί δεν μου αρέσει εμένα να με εξυπηρετήσει ο άλλος με αυτόν τον τρόπο; Λίγοι..» εξηγώντας ότι με ένα καλό μπουρμπουάρ οι περισσότεροι πελάτες καλύπτουν τις τύψεις που νιώθουν για τον σερβιτόρο που τους εξυπηρετεί κατ' αυτόν τον τρόπο.